Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@06:24:17 GMT

25 بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۹۳۱۰

25 بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

اسامی 25 بازیکن تیم ملی جوانان به منظور حضور در نخستین اردوی آماده سازی اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان به منظور حضور در دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود از 6 تا 18 مرداد در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی 25 بازیکن دعوت شده به این شرح است؛

امیرحسین نیک پور، امیررضا رفیعی، امیر محمد بهره مند، احمدرضا جلالی، حسین شاوردی، علیرضا اسدآبادی، محمد عسگری، محمدرضا محرمی، یاسین سلمانی، آریا برزگر، احمد جنادله، احمد شریعت، امیرحسین منظمی، حسین زواری، حسین نخودکار، مهدی هاشمی، مهدی احمدی، سعید آهنی، محمدرضا شکیب خو، علی سبحانی، علی خدایی، فردین رابط، سیدرضا موسویان، سینا حاتمی و عارف محمدعلیپور .

بازیکنان دعوت شده می بایست ساعت 12 روز ششم مرداد در هتل آکادمی فوتبال واقع در مرکز ملی خود را به کادر فنی تیم ملی جوانان معرفی کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر کرج آغاز شده است تا زیر ۲۰ سال‌های فوتبال کشور تلاش خود را برای جلب نظر کادر فنی ادامه دهند.

این دوره از تمرینات تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095281

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • لیگ‌ برتر فوتبال؛ اسامی داوران هفته بیست‌وششم اعلام شد
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره