Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: شهرستان سفید از نظر کرونا در استان نداریم، ضمن اینکه از روزهای گذشته وضعیت ثابتی را داریم و امیدواریم با اقداماتی که شروع شده و ادامه دارد، بتوانیم شاهد سیر نزولی و کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدائی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد کرونای استان اظهار داشت: وضعیت استان‌های مختلف در جلسه ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور مطرح شد که بعضی‌ها پیک را پشت سر گذاشته و بعضی در حالت ثبات بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان عنوان کرد: در مجموع تعدادی از شهرستان‌های ما قرمز، نارنجی و زرد هستند و شهرستان سفیدی در استان نداریم، ضمن اینکه از روزهای گذشته وضعیت ثابتی را داریم و امیدواریم با اقداماتی که شروع شده و ادامه دارد، بتوانیم شاهد سیر نزولی و کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر آمار فوتی استان 11.5 در 100 هزار نفر است که متوسط کشور 18.5 است، هر چند که نگران هستیم و وضع خوب نیست اما باید سعی کنیم نظارت‌ها ادامه پیدا کند.

فدائی خاطرنشان کرد: مباحث مهمی که در جلسه با رئیس جمهور مطرح شد؛ تاکید بر این بود که بیماری را کوتاه‌مدت نمی‌بینیم و بلندمدت باید برای آن برنامه‌ریزی کرد تا زمانی که دارو و واکسن آن قابل استفاده و دسترس برای همه باشد، این بیماری وجود دارد و برای مقابله با آن باید برنامه‌ریزی کنیم.

وی بیان داشت: نیاز به مقاومت و روحیه بالا در مردم داریم و مهم‌ترین مسئله نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی‌ست که با تخلفات با قاطعیت برخورد شود.

استاندار کرمان در خصوص مراسم عزاداری محرم و صفر و کارگروه دستورالعمل‌هایی که ستاد کشوری کرونا تهیه کرده، افزود: اصل بر این است که هم عزاداری باشد و هم به سلامت عزاداران و مردم توجه شود.

فدائی در خصوص مسائل مربوط به استان اظهار کرد: قرار بر این بود با هر نوع تجمع که ضوابط بهداشتی رعایت نشود برخورد شود که شامل دست‌فروشان و جمعه‌بازار هم می‌شود، همچنین تجمع کارمندان و ارباب ‌رجوع در ادارات دولتی مد نظر بوده که گروه‌های نظارتی باید بر این امر توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه صمت نظارت جدی بر قیمت ماسک داشته باشد، بیان کرد: دعای عرفه اگر در فضای باز و رعایت فاصله و ماسک باشد که معمولا در فضای باز است، مشکلی نخواهد داشت.

انتهای پیام/80017/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا استاندار کرمان ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است، گفت: دستگاه قضایی از آمران به معروف و نیرو‌های فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت می‌کند.
مهدی بخشی افزود: ۹۹ درصد افراد به توصیه‌های آمران به معروف و نیرو‌های فراجا تمکین می‌کنند و از زمان اجرای طرح نور در استان کرمان یک پرونده هم تشکیل نشده است.
مدعی العموم استان کرمان تصریح کرد: سیستم قضایی استان کرمان شناسایی صفحات اینستاگرامی هنجارشکن را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین دادستانی با افرادی که به درقبال دریافت پول اقدام به تبلیغ بی حجابی و هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قانونی قاطع خواهد کرد.

بخشی بیان داشت: لازم است آموزش و پرورش و دیگر نهاد‌های متولی به منظور فرهنگ سازی حجاب همت کنند و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بیشتری را برای رفع این معظل درنظر بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت