Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:31:14 GMT

خطر پلمب از سر یک بانک خراسان شمالی گذشت

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۹۵۸۷

خطر پلمب از سر یک بانک خراسان شمالی گذشت

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: ازدحام مراجعان در این شعبه بانک موجب شده بود تا بازرسان این گمان را داشته باشند که پروتکل های بهداشتی رعایت نشده است اما با پیگیری های صورت گرفته از پلمب این بانک جلوگیری به عمل آمد.

علی اصغر هدایتی افزود: بانک های خراسان شمالی با رعایت تمام پروتکل ها فعالیت می کنند و هیچ بانکی به افرادی که بدون ماسک وارد شوند، خدمات نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با تشدید محدودیت ها دیگر کمتر فردی بدون ماسک به بانک مراجعه می کند و در برخی شعب که امکانپذیر باشد حتی ماسک در اختیار افراد سالمند بدون ماسک قرار داده می شود.

۱۰ کارمند بانک ملی در خراسان شمالی کرونا گرفتند

مدیر شعب بانک ملی در خراسان شمالی اظهار داشت:  ۱۰ نفر از کارمندان بانک ملی در استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که البته این ابتلا نه از طریق فعالیت در محیط بانکی، بلکه خارج از بانک و یا از طریق بستگان آنان بوده است.

هدایتی از شمار بیماران کرونایی دیگر بانک های استان اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: نظام بانکی استان تا کنون هیچ فوتی به علت بیماری ناشی از کرونا نداشته است.

کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی خراسان شمالی شامل ۱۳ بانک است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان خراسان شمالی از اوایل تیرماه از نظر همه گیری کرونا، در شمار استانهای در شرایط هشدار قرار گرفته است و نیمی از هشت شهرستان این استان وضعیت قرمز دارند.  

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۲۸۶ هزار و ۵۲۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۵ هزار و ۲۸۹ تن رسیده است.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بانک ملی ایران مرگ و میر پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بانک ملی ایران مرگ و میر بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بانک ملی ایران مرگ و میر خراسان شمالی بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ سینه زنی، اجتماع عزاداران ، دسته روی، جلسات روضه خوانی و برگزاری یادواره شهدا در مساجد ،امام زادگان و تکایا در شهرها و روستاهای استان به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • تیتکانلو خراسان شمالی لرزید
  • خراسان شمالی لرزید
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد