Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نامه ای به وزیر بهداشت، خواستار دورکاری ۵۰ درصد کارکنان و کارمندان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار دورکاری 50 درصد از کارکنان و کارمندان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به منظور کاهش تردد در سطح شهر برای جلوگیری از شیوع کرونا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این نامه آمده است: با عنایت به ابلاغ مصوبه الزام سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مبنی بر استفاده حداکثر از دو سوم کارکنان و کارمندان برای فعالیت به صورت حضوری و استفاده از یک سوم دیگر به صورت دورکاری، چرخشی و ... تاثیرات مثبت این مصوبه در کاهش تردد و تراکم صبحگاهی در استفاده از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس در کلانشهر تهران، لذا استدعا دارد دستور فرمایید این مصوبه را به صورت 50 درصد حضوری و 50 درصد دورکاری، چرخشی و ... تصویب و ابلاغ فرمایند به نحوی که از مرخصی استحقاقی افراد نیز کسر نشود.

براساس این گزارش، زالی همچنین در نامه دیگری به سعید نمکی، وزیر بهداشت خواستار دستور مجوز انتقال سربازان وظیفه با مدرک رشته‌های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی به منظور جبران کمبود کادر این مراکز شد.

در این نامه آمده است: به منظور تقویت و جبران بخشی از کمبودهای شدید کادر بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی استدعا دارد، دستور فرمایید پیگیری و ترتیبی اتخاذ فرمایند تا نیروی انتظامی، مشمولین وظیفه سربازی با دارا بودن مدارک تحصیلی در رشته‌های پزشکی، گروه پرستاری و پیراپزشکی را به صورت امریه در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار دهند و ستاد فرماندهی کل قوا نیز طی دستوری مجوز انتقال سربازان وظیفه که مشغول انجام وظیفه هستند و دارای مدرک تحصیلی ذکر شده هستند را به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، درمانی برای طی ادامه و یا بخشی از دوران سربازی صادر فرمایند.

نتایج یک مطالعه جدید: ویروس کرونا دارای 6 نوع با علائم خاص خود استتلاش وزرات صمت برای فروش ماسک‌های وارداتی به وزارت بهداشتاخذ "مبلغ آبونمان یکسان" از مطب‌های کوچک و بیمارستان‌ها باعث رهاسازی زباله‌های عفونی در سطح شهر!دستورالعمل "قرنطینه بیماران کرونایی" توسط مرکز CDC آمریکا تغییر کردمرحله آزمایش حیوانی "نانو واکسن کرونا" به اتمام رسید!

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهر تهران ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط شهر تهران ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ واکاوی یک سناریوپردازی؛ چرا "نرگس محمدی" با دختر و پسرش صحبت نمی‌کند؟ ۲ تعداد شهدای آتش‌نشانی تهران به ۶۰ رسید + تصاویر ۳ درگیری مرگبار ۲ زباله‌گرد به خاطر دسته سیم! ۴ باقری: راهزنی هوایی آمریکا تهدیدی جدی برای امنیت هوانوردی جهانی است ۵ آمار "سقط جنین" معادل حدود یک‎‌سوم تولدهای کل کشور است! + جدول ۶ شبکه "شاد" دکانی برای موسسات کنکوری می‌شود؟ ۷ توزیع ماسک M۷۵۰ در پادگانهای نیروی انتظامی/ مرگ ناشی از کرونا بین کارکنان وظیفه وجود نداشته است ۸ آخرین آمار کرونا در کشور/ فوت ۲۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار اجتماعی گزارش | صفر تا صد جزئیات و ابهامات بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور تلاش وزرات صمت برای فروش ماسک‌های وارداتی به وزارت بهداشت اخذ "مبلغ آبونمان یکسان" از مطب‌های کوچک و بیمارستان‌ها باعث رهاسازی زباله‌های عفونی در سطح شهر! علی باقری: به رژیم آمریکا ثابت می‌کنیم "دوران بزن درروی قضائی" هم تمام شده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر تهران ویروس کرونا شهر تهران ویروس کرونا بیمارستان ها وزیر بهداشت شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون صنایع‌ دستی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه آموزشی منعقد شده، سربازان وظیفه مرزبانی استان تحت تعلیم و آموزش صنایع‌ دستی قرار خواهند گرفت.

وحیده رخشانی امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی طرح آموزش سربازان بیان کرد: یکی از اولویت‌ها و ماموریت‌های اصلی این معاونت گسترش فرهنگ آموزش صنایع‌ دستی در حوزه‌های مختلف است که در این راستا آماده همکاری و مشارکت با تمامی دستگاه‌های اجرایی، نظامی و بخش خصوصی هستیم. 

معاون صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا رایزنی‌هایی در سطح کلان انجام شده است که ماحصل آن انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در زمینه آموزش‌های صنایع‌دستی با قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح شد. 

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه جلسه عملیاتی شدن آن با حضور نمایندگان مرزبانی استان در محل معاونت صنایع دستی اداره کل برگزار و مقرر شد در مرحله اول تعداد ۱۰۰ نفر از سربازان وظیفه فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از آموزش‌های مهارتی صنایع‌ دستی حین خدمت بهره‌مند شوند. 

به گفته رخشانی، این دوره‌ها از نیمه مردادماه آغاز شده و به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت که بر اساس نیازسنجی و اعلام از سوی مرزبانی در رشته‌های گوهرشناسی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، چرم و معرق توسط معاونت صنایع‌دستی استان برگزار می‌شود. 

معاون صنایع دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در پایان نیز به برگزیدگان گواهینامه‌های پایان دوره مهارتی تعلق خواهد گرفت و می‌توانند از مزایای آن به منظور ایجاد کسب و کار استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز