Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهمند‌پور گفت: همت، ایثار، منش و محبت گروه‌های جهادی در بحران‌ها باعث نزول برکت و نگاه خدای متعال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» در مراسم تقدیر از گروه جهادی قمر بنی‌هاشم که در بیمارستان بزرگ دزفول برگزار شد اظهار کرد: روزهای اخیر خوشبختانه شمار فوتی‌های مبتلا به کرونا در این شهرستان کاهش یافته که این نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه البته این به منظور خروج از وضعیت قرمز شهرستان نیست و از مردم عزیز تقاضا می‌کنیم همچون گذشته نکات بهداشتی را رعایت کنند افزود: زبان جهت قدردانی از زحمات بی‌منت کادر پزشکی و پرستاری دزفول قاصر است و واژه‌ای به بزرگی خدمات بی‌شائبه آنها پیدا نمی‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه بحران‌ها تمامی ندارد اما با همدلی و کنار هم ماندن می‌توان در مقابل آنها ایستاد تصریح کرد: همت، ایثار، منش و محبت گروه‌های جهادی در بحران‌ها باعث نزول برکت و نگاه خدای متعال می‌شود.

 

فرهمندپور یاد آور شد: باید به حال گروه‌های جهادی به‌ویژه گروه جهادی قمر بنی‌هاشم که مخلصانه در کنار کادر درمان دزفول حضور یافته غبطه خورد چراکه از فرصت به‌وجود آمده برای خدمت به نحو احسن استفاده کردند.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: دزفول گروه های جهادی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند