Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، یوسف قوچانی غروی را به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد سرپرست محترم مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان «قائم مقام و معاون اجرایی مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جنابعالی انتظار می رود با استفاده از ظرفیت های معنوی و مادی آن مرکز ضمن تمشیت امور جاری و ارائه پیشنهادهای نوآورانه به منظور ارتقای کیفی مرکز و همچنین بذل کوشش جهت کسب جایگاه ارزنده در حوزه رسانه و انتشار کتب علمی و درسی، موضوعات ذیل را پیگیری و گزارش های آن را به طور منظم ارائه نمایید:

1. اعمال نظارت دقیق و مستمر بر محتوای رسانه های مکتوب و مجازی دانشگاه و اهتمام و همفکری برای اجرای سیاست های جامع رسانه ای به منظور دستیابی به اهداف کلیدی «گسترش فضای انقلابی، ارتقای علمی و تصویرسازی مناسب از دانشگاه»

2. تلاش حداکثری برای کاهش هزینه ها و پیگیری راهبرد تاب آوری اقتصاد در مرکز

3. ایجاد هم افزایی میان رسانه های مکتوب و مجازی دانشگاه و همچنین نشریات و مجلات علمی و پژوهشی و پرهیز از بروز موازی کاری و تداخل در حوزه نشر و رسانه

4. ارائه گزارش های دوره ای و منظم از پیشرفت کار همراه با پیشنهادهای اجرایی به منظور افزایش بهره وری

مزید توفیقات جنابعالی را از خداوند بزرگ خواستارم.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم بزرگداشت روز معلم و استاد به همت انجمن علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با حضور سلمان اسماعیلی معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، ستار ابراهیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر، استادان و دانشجویان در سالن اجتماعات شهید تاجوک واحد ملایر برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در این نشست اظهار کرد: رشد جامعه در گرو آموزش بوده و آموزش منجر به تکثیر و سازندگی خواهد شد.

اسماعیلی یادآور شد: در آموزش صحیح باید راه رسیدن به قله به دانشجو نشان داده شود.

وی با اشاره به تحول و بالندگی دانشگاه‌ها از شروع طلایی و پرشور سال ۱۴۰۳ برای ایران اسلامی و همچنین پیشرفت‌های چشمگیر شهرستان ملایر در همه حوزه‌ها نکاتی را بیان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد