Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: نظارت بر کارخانه های شن و ماسه و کرایه حمل آنها نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی به مناسبت سالروز اولین نماز جمعه در کشور امروز در دفتر امام جمعه این شهر به برگزاری اولین نماز جمعه در کشور اشاره و با تقدیر از همه کسانی که در چند سال گذشته برای برپایی این فرضیه عبادی سیاسی تلاش کردند خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک نهاد رحمانی است یعنی مردمی بودن، انقلابی بودن و جهادی بودن است و این نهاد مردمی ترین نهاد انقلابی کشور است و رسالت نماز جمعه تقویت باورها و اعتقادات مردم است لذا از سال 91تاکنون نماز جمعه در این منطقه اقامه می شود که این قرارگاه به دنبال ترویج معارف و آموزه های دینی احیای سنت حسنه پیگیری مطالبه مردمی، دفاع از نظام و انقلاب و امام و شهیدان است و از دل قرارگاه نماز جمعه همیشه فریاد مردم شنیده می شود لذا از همه کسانی که به خصوص جوانان شهر قلعه رئیسی و بخش چاروسا و ادارات و مردم و خانواده شهدا و همه کسانی که در این زمینه همکاری و تلاش می کنند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به روز کارآفرینی اشاره و بیان کرد: متاسفانه یکی از اشکالاتی که در استان ما وجود دارد این است که عده ای تسهیلات کارآفرینی می گیرند اما آنرا در غیرکارآفرینی خرج می کنند و متاسفانه در اجرا چنین تسهیلاتی نظارت بسیار کاهش یافت و بسیاری از این طرح ها صوری است همانند تسهیلاتی که در زمینه بنیاد برکت در منطقه چاروسا ارائه کرد.

وی به وضعیت این روزها قیمت های کارخانه های شن و ماسه و کرایه حمل آنها انتقاد و بیان کرد: یکی از مصائب بزرگ مردم چاروسا کرایه های نجومی و سنگین حمل و نقل شن و ماسه است از فاصله دو کیلومتری ده تن ماسه با کرایه ۳۰۰ هزار تومان حمل می شود برای فاصله ۱۸ کیلومتری شهر قلعه رئیسی ۵۵۰ هزارتومان کرایه دریافت میشود این ظلم در حق مردم است این ظلم ها بخاطر ضعف مسئولان و ضعف نظارت هاست.

صلواتی یادآور شد: ارمغان کارخانه های سنگ شکن چاروسا آسیب ها و ضررهای زیست محیطی است رودخانه های منطقه در تسخیر کارخانه های سنگ شکن هستند چاروسا معدن و تولید کننده شن و ماسه است چرا قیمت شن و ماسه درچاروسا و مرکز استان یکسان است؟.

وی همچنین به عملیات مرصاد اشاره و بیان کرد: نیروهای دشمن از جنس عراق نبودند بلکه ایرانی و با پشتیبانی و حمایت دولت عراق به رهبری مجاهدین خلق و منافقین به ایران حمله کردند و عملیات مرصاد در پاسخ عملیات فروغ جاویدان بود و هدف آنان فتح تهران و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی در 33ساعت بود و با حضور مردم منافقین شکست خوردند و امروز هم نیازمند همین اصل هستیم حضور مردم بن بست شکن هستند و در واقع منافقین پدر خوانده داعش هستند و امروز همان منافقین در عرصه دیگری فعال هستند و این ها امروز با پنهان شدن در پشت شناسه های دروغین و اکانت های جعلی و بمب های خبری دروغ و سیاه نمایی ها بر علیه کشور خود در راس فعالیت هایشان است.

صلواتی تصریح کرد: این روزها ایران انقلابی در سالروز عملیات مرصاد درگیر تهاجم گتسرده و بی سابقه روانی رسانه ای است و امروز حیرت افکنی، اختلاف اندازی و بی اعتمادی هدف اول خبرسازی های دروغ است و شگرد دشمنان فریب دهی انفجاری به اخبار دروغ است که یک نمونه عملیات سنگین رسانه ای و هشتگ سازی برای اعدام نکردن سه عنصر شرور سابقه دار بود و در عرض 24ساعت در یک عملیات فریب دهی انفجاری بیش از 5میلیون توئیت زده شد و هشتگ اعدام نکنید جهانی شد.

وی ادامه داد: نوک هجمه ها و تخریب ها به سمت ولایت و گفتمان ولایت است و تشدید نارضایتی عمومی و بی اعتمادی مردم و کاهش امید به آینده و دامن زدن به ضعف ها و نارسایی های مسئوولان و برخوردهای جناحی با موضعات مختلف است؛ دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است و دشمن به دنبال تبلیغ و ترغیب رفتارهای هنجارشکنانه فرهنگی مانند بدحجابی و صحنه سازی برای عصبانی کردن طلاب و روحانیت است.

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی ماسه نماز جمعه امام جمعه قلعه رئیسی نماز جمعه شن و ماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد