Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگیری فرد راه انداز چالش های آنلاین بازی جرات یا حقیقت در تهران این فرد برای رسیدن به خواسته های شوم خود دست به این کار زده بود که پس از شناسایی توسط پلیس تهران به دام افتاد.

به گزارش رکنا ، معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا از شناسایی فردی خبر داد که با راه اندازی چالش بازی جرأت یا حقیقت در شبکه های اجتماعی قصد عملی سازی خواسته های شوم خود را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رامین پاشایی گفت: فردی که با بهره گیری از فضای مجازی و ایجاد صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام، با راه اندازی یک چالش تحت عنوان " بازی جرأت یا حقیقت" باعث فریب کودکان و نوجوانان شده بود، تحت رصد لحظه ای کارشناسان سایبری قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی پلیس، متهم در مخفیگاهش مورد شناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی با مراجع قضائی، پس از حمله با سلاح سرد به مأموران و فرار ، سرانجام دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس فتا تصریح کرد: با شروع فصل فراغت از تحصیل دانش آموزان و نظر به رعایت توصیه های آموزشی مسئولان بهداشتی کشور مبنی بر عدم ترددهای غیر ضروری، میزان استفاده از فضای مجازی به خصوص وبگردی افزایش چشمگیری یافته که این فضا بستری را برای اغفال و سوء استفاده از کودکان و نوجوانان فراهم آورده است.

دستگیری برگزار کننده چالش آنلاین در تهران

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه افراد سودجو در پوشش های مختلف و با استفاده از ترفندهای گوناگون قصد عملی سازی اهداف شوم و کلاهبردارانه خود را دارند، به والدین توصیه کرد: با اعمال نظارت دائمی بر عملکرد سایبری فرزندان خود و راهنمایی و هدایت آنان اصول استفاده صحیح و عدم اعتماد به افراد غریبه و نا آشنا را به فرزندان خود بیاموزند.

وی با تأکید بر اینکه استفاده بدون کنترل و عدم نظارت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می تواند مخاطرات زیادی برای فرزندان به وجودآورد. از هموطنان خواست: در صورت مشاهده و گزارش موارد مشکوک و یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی با مراجعه به سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cybrpolice.ir بخش مرکز امداد و فوریت های سایبری می توانند با پلیس فتا در ارتباط باشند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا رکنا پلیس فضای مجازی فرار پلیس فتا اخبار حوادث بازی تهران چالش آنلاین حوادث تهران دستگیر شد اخبار تهران فیلم عکس تلگرام بیمارستان دختر ماه مرد بازیگر همسر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی گفت: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6092995

دیگر خبرها

  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند
  • پورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد