Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: با واگذاری شرکت هپکو به سازمان تامین اجتماعی، رویکرد حمایتی ایمیدرو از این شرکت تغییر نکرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: با واگذاری شرکت هپکو به سازمان تامین اجتماعی، رویکرد حمایتی ایمیدرو  از این شرکت تغییر نکرده و با توجه به ماموریت های توسعه ای این سازمان و نگاه ملی، در سال جهش تولید به طور حتم حمایت بخش معدن و صنایع معدنی از این تولیدکننده با سابقه و توسعه همکاری ها ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: ایمیدرو به همراه شرکت های مبارکه، ملی مس، گل گهر، چادرملو، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و خانه معدن ایران، با هدف تحقق اهداف جهش تولید و حمایت از تولید داخل ، 5 تفاهم نامه مجزا خرید محصولات و خدمات از شرکت هپکو امضا می کنند.

خداداد غریب پور افزود: ایمیدرو با راهبری و دعوت از شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی در جهت حمایت از شرکت هپکو، طی ماه های گذشته جلسات بررسی مشکلات و هم اندیشی برای استفاده از ظرفیت های این تولیدکننده با سابقه را برگزار کرد.
وی با بیان اینکه نیازسنجی شرکت های معدن و صنایع معدنی به ماشین آلات و خدمات فنی در همکاری با هپکو انجام شده است، گفت: شرکت های فوق با برگزاری جلسات و بازدیدهای مستمر با مسئولان شرکت هپکو نیازهای خود را اعلام کرده اند که خرید محصولات این شرکت و همچنین ارایه خدمات فنی در این تفاهم نامه ها مورد توجه است.

برنامه امضا تفاهم نامه شرکت های بزرگ معدنی با هپکو
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بزودی در همکاری بخش معدن وصنایع معدنی(با راهبری ایمیدرو) 4 تفاهم نامه مجزا به امضا خواهد رسید، عنوان کرد: این تفاهم نامه بین شرکت های مبارکه، ملی مس، گل گهر و چادرملو با شرکت هپکو به امضا می رسد.
وی افزود: در تفاهم نامه فوق "تامین دستگاه های مورد نیاز شرکت های معدن و صنایع معدنی که شرکت هپکو قادر به ساخت آن است و همچنین تامین قطعات یدکی و تجهیزات مختلف ناوگان معدنی و خطوط تولید" دیده شده است.
غریب پور گفت: ظرفیت های هپکو در همکاری با حوزه معدن و صنایع معدنی شناسایی شده است و به طور مثال هپکو آمادگی خود را برای تعمیر تجهیزات شرکت ها همچون بیل مکانیکی، هیدروسیلندرها، غلتک ها و ... اعلام کرده است.

ارایه تسهیلات توسط ایمیدرو
رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به دیگر تفاهم نامه معدن و صنایع معدنی با این تولیدکننده با سابقه، اعلام کرد: پنجمین تفاهم نامه به صورت سه جانبه بین خانه معدن ایران، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی(مجموعه تحت پوشش ایمیدرو) و هپکو به امضا می رسد.
وی ادامه داد: در این تفاهم نامه خانه معدن ایران عهده دار اجرای برنامه نیازسنجی بخش معدن و صنایع معدنی به تجهیزات و خدمات فنی در حوزه معادن است.
غریب پور گفت: صندوق سرمایه گذاری فعالیت های معدنی نیز ارایه تسهیلات به متقاضیان استفاده از خدمات هپکو را در دستور کار قرار خواهد داد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به نیاز معادن به دامپتراک، هپکو برای تولید این محصول نیاز به شریک خارجی دارد که این شرکت مذاکرات خود را با یک شرکت مطرح تولیدکننده دامپتراک آغاز کرده است.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,78/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ شماره پیامکی برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن اعلام شد/ فرصت ۱ هفته‌ای مستأجران ۲ ۴ شرط اصلی دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد ۳ ارزش دلار آمریکا به پایین‌ترین رقم طی ۲ سال گذشته رسید ۴ سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن معرفی شد+جزئیات ۵ کارت اعتباری سهام عدالت به‌زودی ارائه می‌شود ۶ پیش فروش چهار محصول سایپا با سود مشارکت از روز یک شنبه ۷ اطلاعیه هواپیمایی ماهان درباره جزئیات اقدام تروریستی جنگنده‌های آمریکایی/ تاکید بر انجام اقدامات قضایی و حقوقی علیه آمریکا ۸ توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند مهمترین اخبار اقتصادی اندر حکایت جان گرفتن دوباره واگذاری‌های دولت در قالب رد دیون نیکزاد: تعرض به هواپیمای ماهان اوج رذالت آمریکایی‌ها بود کلاف پیچیده توزیع ماسک در کشور و گرانی فروشی‌هایی که تمامی ندارد کارت اعتباری سهام عدالت به‌زودی ارائه می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود لبنان|سفر بی‌ثمر وزیرخارجه فرانسه برای لبنانی‌ها/ امیدها به طرح نجات غربی‌ها بر باد رفت عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس هیات عامل ایمیدرو معدن و صنایع معدنی وام ودیعه مسکن معاون وزیر تفاهم نامه شرکت هپکو شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد