Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای نیروهای ولائی استان کرمان گفت: مجمع نمایندگان استان برطرف کردن مشکلات اقتصادی و مبارزه با کانون‌های فساد در کشور و استان را جدی بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور ظهر امروز در نشست تعدادی از اعضای شورای نیروهای ولائی استان کرمان با مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه شورای اصولگرائی به شورای نیروهای ولائی تغییر نام داده است اظهار داشت: شورای شهرستان‌ها در استان تا پایان شهریورماه امسال مهلت دارند تا تشکیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف تشکیل این شورا بیان کرد: شورای نیروهای ولائی استان کرمان با هدف همگرائی و تعامل بین نیروها و تشکل‌های اصولگرا به منظور خدمت بیشتر به اسلام، انقلاب و مردم با حضور نیروهای مختف تشکیل شده است.

رئیس شورای نیروهای ولائی استان کرمان با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری و امام(ره) از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انتظارات شورای نیروهای ولائی از نمایندگان استان گفت: انتظار ما از نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی تقوا و ساده‌زیستی است.

وی با بیان اینکه نمایندگان انقلابی و ولائی در عملکرد در خود در انتخابیه، ارائه طرح‌ها و بررسی لوایح، انتخاب و رای اعتماد به وزرا و در تمامی عزل و نصب‌ها و تمامی اقدامات تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهند ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس پرهیز از تجملات و شفافیت را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه کرمان: مدیران با دلسوزی و هم‌افزایی برای حل مشکلات مردم تلاش کنندانتقاد امام جمعه کرمان از ساختار شوراهای فرهنگی مذهبی که در تهران تصمیم‌گیری می‌شودامام جمعه کرمان: مبارزه با قاچاق کالا وظیفه عقلی، دینی و شرعی افراد است

عربپور با اشاره به حفظ وحدت در سطح ملی و استان گفت: نمایندگان به تصویب قوانین لازم و ضروری برای برطرف کردن مشکلات مردم و نظارت بر قوانین و عملکرد دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه داشته باشند.

وی مسئله اصلی را برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم دانست و افزود: صرف شعار دردی را درمان نمی کند، جدیت برای اجرای مصوبات ضرورت دارد و لازم است تا با کانون‌های فساد در استان و کشور به هر میزان مبارزه شود.

رئیس شورای نیروهای ولائی استان کرمان این شورا را بازو، حامی و کمک‌کار نمایندگان استان عنوان کرد و گفت: پیشنهاداتی در بحث فعالیت نمایندگان داریم و بنا به وظیفه دینی، ناظر بر عملکردها خواهیم بود و جایی که لازم باشد، برای رفع سوءتفاهم تذکر و جلسه خصوصی هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مجلس استان کرمان بیشتر بخوانید... کردستان| مجلس یازدهم برای برخورد با فساد قاطعانه وارد می‌شود دیوان محاسبات فسادستیزی را سرلوحه کار خود قرار دهد شهردار ساری: مبارزه با فساد در شهرداری ساری بدون همت دستگاه قضایی ممکن نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کردستان| مجلس یازدهم برای برخورد با فساد قاطعانه وارد می‌شود دیوان محاسبات فسادستیزی را سرلوحه کار خود قرار دهد شهردار ساری: مبارزه با فساد در شهرداری ساری بدون همت دستگاه قضایی ممکن نیست واژه های کاربردی مرتبط مجلس استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۳ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۴ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم ۵ خبر خوش حریرچی برای پرستارانی که در اوج کرونا به‌کارگیری شدند/ به مرور همه را استخدام می‌کنیم+ فیلم ۶ قم در شرایط هشدار شیوع مجدد کرونا قرار دارد ۷ ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود ۸ کمک‌هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ‌پرداخت می‌شود+ فیلم مهمترین اخبار استانها ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود آیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با تسنیم: نماز جمعه مقتدر فرهنگی پشتیبان همیشه انقلاب اسلامی است محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا در خراسان رضوی اعمال می‌شود / تشدید سخت‌گیری در مساجد و حسینیه‌ها سخنگوی باشگاه سپاهان: حال عمومی قلعه‌نویی خوب است/ تا پایان فصل خبری از انتخاب مدیرعامل نیست مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود لبنان|سفر بی‌ثمر وزیرخارجه فرانسه برای لبنانی‌ها/ امیدها به طرح نجات غربی‌ها بر باد رفت عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد فرمانده مرزبانی ناجا: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود / اجازه ‌‌‌تجاوز به بیگانگان را نمی‌دهیم‌ خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس استان کرمان مجلس استان کرمان نمایندگان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید؛ لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229479 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد