Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای مصوبات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در محیط اداری شهرداری قدس و تمامی مناطق، سازمان‌ها و واحدهای تابعه اظهار داشت: با توجه به گسترش و شیوع مجدد بیماری کرونا و ضرورت برنامه‌ریزی در راستای مدیریت این بیماری، شهرداری قدس در تبعیت از مصوبات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ابلاغیه استانداری تهران اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی وزارت بهداشت را در محیط اداری در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه کارکنان شاغل در مجموعه شهرداری قدس در راستای حفظ سلامت خود و شهروندان محترم ملزم به استفاده از ماسک در تمامی ساعات کار در محل کار بوده و طبق بخشنامه ابلاغی از ارائه خدمات به مراجعین فاقد ماسک بهداشتی خودداری می‌شود.

شهردار قدس بیان داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته در راستای کاهش تجمعات و ازدحام کلیه خدمات ارائه شده شهرداری قدس با حضور دو سوم کارکنان ارائه و یک سوم کارکنان از طریق دورکاری یا اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی از حضور در محل کار معاف هستند.

مختاری گفت: همچنین در راستای اجرای دقیق مفاد بخشنامه‌های صادره سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور حمایت از کارکنان آسیب پذیر، کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای، مادران باردار و شیرده، جانبازان شیمیایی، بیماران خاص و دارای شرایط ویژه، زنان سرپرست خانوار و یا دارای فرزند و همسر معلول و افراد بدون علامت با سابقه تماس با بیماری کووید ۱۹ در اولویت دورکاری قرار دارند.

وی عنوان داشت: علی رغم تمامی موارد مذکور با توجه به ابلاغ صورت گرفته به تمامی واحدهای شهرداری قدس تاکید شده است تا روند ارائه خدمات به شهروندان به ویژه خدمات ضروری بدون هیچ گونه وقفه و معطلی در کمترین زمان صورت پذیرد و امیدواریم به زودی شاهد رخت بر بستن این ویروس منحوس از سطح کشور باشیم.

کد خبر 4982603

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قدس ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج مسکن مجلس شورای اسلامی شهرداری قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند