Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان این که ورودی بیماران تا 10 برابر شده است اظهار کرد: نوع نگاه مردم هیچ تغییری نکرده است و از طرف دیگر با مقاومت شدیدی از سوی برخی واحدها و تالارها مواجه هستیم و متاسفانه ماشین با پلاک غیربومی در شهر جولان می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فرماندار بویراحمد در نشست ستاد مقابله با کرونا استان با بیان اینکه وضعیت خوبی در شهر یاسوج نداریم گفت: در حال حاضر 13 بیمار در آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو داریم، دیروز یک فوتی داشتیم که جمع فوتی‌های بویراحمد 10 نفر شد و در حال لوله‌گذاری در گلوی 6 نفر بوده که شرایط آنها وخیم است.

فرماندار بویراحمد با اشاره به وجود 105 بیمار بستری در بیمارستان شهید جلیل بیان کرد: ورودی بیماران ما تا 10 برابر شده است، اما نوع نگاه مردم هیچ تغییری نکرده است.

وی افزود: مقاومت شدیدی از سوی برخی واحدها و تالارهای داریم و در هتل‌ها پذیرش هم داریم و متاسفانه ماشین با پلاک غیربومی در شهر جولان می‌دهند.

کناری گفت: در مهریان و سروک عروسی‌های شلوغ برگزار شده و متاسفانه این روند ادامه دارد که اگر مردم رعایت نکنند اوضاع خوبی نخواهیم داشت.

وی با بیان این که حضور خودروهای با پلاک استان های جنوبی و بی توجهی مردم برای شرکت در مراسم ترحیم و شادی از دیگر مشکلات است، گفت: امروز لیست باغ هایی که رعایت نمی کنند برای برخورد لازم ارسال می شود.

فرماندار بویراحمد در پایان گفت: امروز تا ۱۰ روز آینده محدودیت های ترافیکی در شهر یاسوج اجرا می‌شود.

در ادامه این نشست فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه نمی‌توانیم وارد خانه‌های مردم شویم و جلوی عروسی‌ها را بگیریم،گفت: تا حکم قضایی نباشد چنین کاری را انجام نمی‌دهیم لذا مردم خودشان باید رعایت کنند.

سردار مهدی انصاری تاکید کرد: اگر به ما دستور قضایی داده شود هر کاری برای جلوگیری از در خطر افتادن جان مردم انجام خواهیم داد چرا که خطر کرونا خیلی جدی شده است، 30 نفر از پرسنل نیروی انتظامی کرونا گرفته و یک نفر در ماموریت خوزستان به این ویروس مبتلا شده و جانش را از دست داد.

وی افزود: امروز جای کار فرهنگی است و نمی‌توان با قوه قهریه مردم را وادار به رعایت کرد، من به عنوان فرمانده نیروی انتظامی این استان اجازه نمی‌دهم فرزندانم به خیابان بروند خودم خریدهای روزانه را انجام می‌دهم چرا که دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کنم لذا مردم باید به فکر سلامتی خودشان باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است