Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:23:09 GMT

بیش از 100 دستگاه باسکول جاده ای در اردبیل آزمون شدند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۱۱۹۰

بیش از 100 دستگاه باسکول جاده ای در اردبیل آزمون شدند

ایسنا/اردبیل مدیرکل استاندارد اردبیل از بازرسی و آزمون 104 باسکول وسایل نقلیه چرخ دار جاده ای استان در سه ماهه نخست سالجاری خبر داد.

 هاشم علایی چهارم مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشاره به اینکه طبق ضوابط قانونی همه وسایل سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی در مرحله تولید و کاربرد در مراکز توزین تحت نظارت کامل سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارند، افزود: کلیه وسایل توزین در فواصل زمانی معین به صورت دوره‌ای باید مورد آزمایش وکالیبره شرکتهای قانونی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی این اداره کل، توسط شرکت همکار تأیید صلاحیت شده مجری آزمون دوره‌ای، تعداد 104 باسکول‌ وسایل نقلیه چرخدار جاده‌ای بر اساس استاندارد ملی مربوطه در طول 3 ماهه سال99 مورد آزمون قرار گرفت. 
مدیر کل استاندارد استان در ادامه افزود: به صاحبان باسکول‌هایی که نتایج آزمون آنها مردود شده است، فرصت داده میشود تا در مهلت مقرر نسبت به تعمیر و تنظیم باسکول توسط تعمیرکار مجاز اقدام کرده و پس از آزمون مجدد و در صورتی که نتایج آزمون آن‌ها مورد قبول واقع شود، مورد بهره برداری قرار بگیرند.
دبیر شورای استانداردسازی استان ضمن درخواست از صاحبان باسکول مبنی بر همکاری با بازرسین آزمایشگاههای همکار افزود: وجود گواهی آزمون صحت عملکرد و تاییدیه استاندارد در محل کار باسکول‌ها الزامی است.
مدیرکل استاندارد اردبیل ادامه داد: به منظور اطمینان از صحت عملکرد وسایل سنجش و جلوگیری از کم فروشی این وسایل کنترل و آزمون می‌شوند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده وسایل توزین فاقد برچسب  و یا تردید در صحت عملکرد آن‌ها، از طریق سامانه تلفنی 1517 کارشناسان استاندارد را مطلع نمایند.
 
 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندارد آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، ‌دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «داوطلبان برای اطلاع از نتیجه آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان (یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی) باید به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.»

‌نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان، در سقف سهمیه‌های اعلامی و بر‌اساس بالاترین نمرات، پس از اعلام نتایج گزینش به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید. 

‌یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ در حوزه‌های امتحانی تهران و سراسر کشور برگزار شد.

‌دانشگاه فرهنگیان نیز یکی از دستگاه‌هایی بود که سهمیه قابل توجهی به تعداد بیش از ۶۵۰ نفر برای جذب در این دستگاه اختصاص یافت که جهت تصدی پست‌های مختلف کارشناسی در پردیس استان‌های کشور است.

دیگر خبرها

  • جاده‌ای 2600 ساله که پدر «راه‌آهن» به حساب می‌آید(+عکس)
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید