Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@23:34:57 GMT

در صورت داشتن علائم کرونا به کجا مراجعه کنیم ؟

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۱۲۷۸

در صورت داشتن علائم کرونا به کجا مراجعه کنیم ؟

اگر علائم ابتلا به کرونا را در خود مشاهده کردید پس از تماس با سامانه تلفنی 4030 و دریافت راهنمایی، می‌توانید به مراکز 16 ساعته برای انجام معاینات لازم مراجعه نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، فهرست کامل مراکز ۱۶ ساعته کرونا و بیمارستان‌های معین جهت بستری بیماران مبتلا به کووید-19 از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر علائم ابتلا به کرونا را در خود مشاهده کردید پس از تماس با سامانه تلفنی 4030 و دریافت راهنمایی می‌توانید به مراکز 16 ساعته برای انجام معاینات لازم مراجعه نمایید.

مراکز ۱۶ ساعته کرونا شامل مراکز جامع سلامتی هستند که افراد در صورت داشتن علائم ابتلا به ویروس کرونا و پس از تماس با سامانه ۴۰۳۰ جهت معاینه و معرفی، به این مراکز معرفی می‌شوند.

به گفته علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اکنون این سامانه به‌صورت هم‌زمان قابلیت پاسخ تا دو هزار تماس را دارد که این میزان تا ۱۰ هزار تماس هم می‌تواند افزایش پیدا کند. حدود ۳۱ هزار کارشناس، پزشک، پرستار و ماما در این سامانه به مردم پاسخ می‌دهند.

افراد می‌توانند در صورت داشتن علائم ابتلا به ویروس کرونا به این مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کرده و توسط پزشک معاینه شوند. در صورت تشخیص و تجویز پزشک، آزمایش مولکولی PCR از افراد علامت‌دار به‌صورت رایگان در این مراکز انجام می‌شود.

در حال حاضر ۹۹۳ مرکز ۱۶ ساعته در کل کشور خدمات معاینه و انجام تست PCR از افراد علامت‌دار کووید-۱۹ را انجام می‌دهند.

برای دریافت فهرست کامل این مراکز، بر روی فهرست مراکز معاینه 16 ساعته کشور کلیک کنید.

ضمناً فهرست بیمارستان‌های معین جهت بستری بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در کل کشور نیز به‌صورت تجمیع شده در یک فایل اعلام شده است.

برای دریافت فهرست کامل این بیمارستان‌ها، بر روی فهرست بیمارستان‌های کروناییکلیک کنید.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا مراکز درمانی کووید 19 علائم ابتلا ۱۶ ساعته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند

به گزارش پارس نیوز ، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز