Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.  

این نشست در راستای بررسی راهکارهای اصلاح شاخص های بودجه ای  دانشگاه فنی و حرفه ای و تغییر دفتر بخشی بودجه ای دانشگاه از امور آموزش و پرورش عمومی به ذیل دفتر بخشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صالحی عمران در این نشست گزارشی از روند حرکت آموزش عالی مهارتی و حرفه گرایی در آموزش عالی ارائه کرد.

نوبخت به وجود عزم ملی جهت ارتقای آموزش های فنی و حرفه ای در دولت اشاره کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه توجه جدی به دانشگاه های مأموریت گرا دارد و به دنبال حل مشکلات و ارتقای سطح آموزش های عالی مهارتی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین  در این نشست  ضمن دستور مؤکد درخصوص اصلاح شاخص های بودجه ای دانشگاه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، بهره مندی دانشگاه فنی و حرفه ای از ردیف ۵۰ % تأمین منابع مالی در حمایت از پروژه های خیرساز را ابلاغ کرد.

کد خبر 4982543 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای محمدباقر نوبخت ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشگاه ها مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت آزمون دکتری تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران آزمون زبان انگلیسی پروتکل های بهداشتی دانشگاه فنی و حرفه ای بودجه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت