Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان اندیمشک گفت: مطالبه گری نباید به تخریب بیانجامد، بلکه تلاش شود در کنار مطالبه گری خدمات ارزنده نظام اسلامی نیز معرفی شود.

به گزارش خبرنگاربرنا از اندیمشک، سید مصطفی حسینی نوری احمد فداله در نشستی که به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز تاسیس نماز جمعه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهاد نماز جمعه نهادی در راستای اهداف مردم و نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اولین اقدام نظام اسلامی اقامه و برگزاری نماز جمعه بود و در طول این ۴۰ سال این نهاد مرکز و کانون همه تجمعات و همه دغدغه های مردم بوده است.

خطیب جمعه اندیمشک افزود: در تمامی بحران ها و حتی در طول هشت سال جنگ تحمیلی نماز جمعه محلی برای جمع آوری و اعزام نیرو بوده و با ساماندهی افراد و تجهیزات سعی در کمک به کشور داشته است.

حسینی نوری با اشاره به مبنای کار خطیب نماز جمعه بیان کرد: امام جمعه باید خود را ملزم به رعایت عدالت بداند و حب و بغض نداشته باشد و در راستای مطالبه گری حقوق نظام و ملت گام بردارد.

اواضافه کرد: مطالبه گری نباید به تخریب نظام و مسوولین منجر شود، چرا که دشمنان به دنبال سیاه نمایی و کوچک شمردن دستاورد های نظام هستند.

امام جمعه اندیمشک گفت: هر کسی که مطالبه گری را به تخریب چهرهای سیاسی بدل می کند، قطعا انقلابی نیست.

حسینی نوری اضافه کرد: در شهرستان اندیمشک مشکلاتی وجود دارد، که بنده بر اساس وظیفه ای که دارم همواره پرسش گر و مطالبه گر هستم و تلاش می کنم این مشکلات حل شود.

او با بیان اینکه امام جمعه باید در دسترس مردم باشد، افزود: ما نباید نسبت به مسایل شهر و مسایل اجتماعی بی تفاوت باشیم، ما در خصوص مطالبات کارگران شهرداری و کارگران تراورس بتونی اندیمشک ورود کردیم و خوشبختانه بخشی از مشکل حل شد.

امام جمعه اندیمشک در پایان با توجه به  شیوع بیماری کرونا و در پیش بودن ایام محرم تصریح کرد: در خصوص مسایل مذهبی سعی بر حفظ نظم و انضباط شهر را داشته ایم و منتظر اعلام ستاد کرونا هستیم تا در صورت امکان با حفظ پروتکل های بهداشتی این ایام عزیز را برگزار کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تخریب مطالبه گری برنا خوزستان کرونا ویروس امام جمعه اندیمشک مطالبه گری امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم

الیمالات یکی از تفرگاه های طبیعی شهرستان نور استان مازندران محسوب می شود یکی از جذابیت های این منطقه وجود دریاچه است که در میان جنگل محصور است و به همین جهت از زیبایی ویژه ای برخوردار است.

به گفته شهروندخبرنگار ما مدتی است جنگل این منطقه گردشگری توسط عده ای در حال تخریب است و اقدام به قطع درختان کرده اند. با توجه به اینکه محافظت از جنگل‌ها و مراتع به عنوان یکی از سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود و تخریب آن می‌تواند خسارت جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد، اما در برخی از مواقع برخی از افراد این موضوع مهم را نادیده بگیرند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید که مشاهده می‌کنید.

منبع: علایی - مازندران

بیشتر بخوانید:

نابودی و تخریب بخشی از جنگل‌های هیرکانی در روستای ده نالاج + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت