Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد حسینی کیا  دربرابر وضعیت قالیبافان در استان کرمانشاه، گفت: متاسفانه یکی از دغدغه های اساسی قالیبافان در استان کرمانشاه عدم حمایت های بیمه ای است زیرا اگر حتی 1 ماه قالیبافان حق بیمه خود را پرداخت نکنند، بیمه این افراد زحمت کش قطع خواهد شد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید تدابیری اتخاذ کند که قالیبافان در چرخه تولید انگیزه ماندگاری داشته باشند، تصریح کرد: قالیبافان برای حضور موفق در جریان تولید نیازمند حمایت های مالی از جمله وام و تسهیلات کم بهره هستند اما متاسفانه به رغم اینکه در گذشته تسهیلات کم بهره برای قالیبافان در نظر گرفته شده است اما هم اکنون خبری از حمایت های مالی دولت از جمله تسهیلات کم بهره نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نظارت در حوزه تولید قالیبافی می بایست در حد اعلاء گسترش یابد و این درحالی است که وام و تسهیلات کم بهره به قالیبافان واقعی اختصاص یابد.

حسینی کیا افزود: اگر بخواهیم تقاضا برای خرید قالی ایرانی افزایش یابد می بایست طرح های تولیدی فرش را به نحوه کارشناسی شده به روز کرد تا مشتریان انگیزه کافی برای خرید فرش را داشته باشند و از همین رو در حوزه مشتری مداری یکی از مولفه های اساسی توجه به ذائقه مشتری است.

نماینده سنقر در مجلس افزود: برای بهبود وضعیت اقتصادی قالی بافان نباید تنها به بازار داخلی اتکا کرد بلکه باید بازار های صادراتی را نیز برای تولید کنندگان مهیا کرد تا تولید کننده بتواند بر طبق سلیقه مشتری در بازار صادراتی کالا را روانه بازار صادراتی کند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز صنعت قالیبافی در کشور به حدی مظلوم است که جوابگوی هزینه های تولید نیست بنابراین برای به صرف شدن تولید در قالیبافی باید فکر اساسی برای طرح و تولید فرش در کشور بکنیم زیرا باید به این نکته توجه کرد که ذائقه مردم در خرید فرش به سمت فرش هایی با ابعاد کوچک سوق پیدا کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه عدم حمایت های بیمه ای از قالیبافان به ضرر جریان تولید در صنعت کشور است، یادآور شد: قالی بافان کرمانشاهی برای حضور قدرتمند در چرخه تولید نیازمند تسهیلات و وام های کم بهره هستند./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تسهیلات کم بهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است