Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@20:22:58 GMT

​اتاق فکر بانک دی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۲۸۸۳

​اتاق فکر بانک دی تشکیل شد

خبرگزاری آریا - دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در نخستین نشست اتاق فکر بانک به ضرورت نوآوری و خلاقیت برای موفقیت در ماوریت ها و اهداف تعیین شده تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی ، مدیرعامل بانک دی در این نشست که با حضور رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و جمعی از کارکنان بانک به عنوان منتخبین واحدهای مختلف صف و ستاد برگزار شد، ماموریت اصلی اتاق فکر را پشتیبانی فکری و مشاوره ای سیاست گذاران و تصمیم گیران و بهره گیری از خرد جمعی برای تحقق اهداف سازمانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی با اشاره به این که تفکر خلاقانه در تمامی سطوح سازمان اهمیت ویژه ای دارد، گفت: اتاق فکر می تواند با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری کارشناسان بانک، ضریب خطای سیاست گذاری و تصمیم گیری را کاهش داده و به صفر برساند تا علاوه بر گره گشایی از مشکلات سازمان، دغدغه ایده پردازی و آینده پژوهی را نیز برطرف کند.
وی با اشاره به چابکی و برخورداری از سرمایه انسانی جوان، خلاق و پویا به عنوان دو امتیاز منحصر به فرد در بانک دی، افزود: باید تلاش کنیم با استفاده مناسب از این فرصت از رویکردهای کلیشه ای در بانکداری فاصله گرفته و با بهره گیری از نوآوری و خلاقیت، بانک دی را به بانکی خلاق و پیشرو در کشور تبدیل کنیم.
مدیرعامل بانک دی، دستاوردهای چند ماه اخیر بانک دی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بانک در سایه عزم جدی مدیران و با تلاش جمعی همکاران در زمینه های مختلف به نتایج قابل قبولی دست یافته و امیدوارم با تداوم این اقدامات و شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آن ها به نقاط قوت، اهداف تعیین شده در کوتاه ترین زمان ممکن تحقق یابد و تشکیل اتاق فکر نقش مهمی در تسریع و تسهیل دستیابی به اهداف دارد.
کریمی همچنین با اشاره به این که اکثر سهامداران بانک دی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند گفت: باید تلاش کنیم با بهره گیری از نوآوری و خلاقیت و ایجاد تمایز در کسب و کار، پاسدار منافع این عزیزان باشیم تا در پیشگاه خداوند و هم وطنان سرافراز شویم.
در ادامه این نشست،رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک دی تزریق ایده های نو را برای حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای الزامی دانست و گفت: نوآوری و خلاقیت از جمله عواملی هستند که سبب تمایز کسب و کار و زمینه ساز پیشرفت سازمان می شوند و هدف از تشکیل اتاق فکر، فکر سازی، ایده پردازی، پرورش خلاقیت کارکنان و استفاده بهینه از ظرفیت های آن در پیشرفت بانک است.
مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک دی نیز در این جلسه با اشاره به این که در تشکیل اتاق فکر تلاش شده افراد منتخب از تمامی سطوح سازمان باشند، گفت: انتظار می رود نتایج جلسات اتاق فکر عینی و کاربردی باشد و بتواند به عنوان یک موتور محرک و انگیزه بخش با خلق ایده های نو، بانک را در مسیر تحقق اهداف یاری رساند.
گفتنی است در این جلسه، مهدی پورمهر، دبیر اتاق فکر بانک دی به ارائه توضیحاتی درباره نحوه انتخاب اعضاء، ویژگی های اعضاء ، ضرورت ایجاد ، اهداف و ساختار و فرآیند اجرایی اتاق فکر پرداخت.
احسان فرهنگ رنجبر، احمد قدس الهی، سید عرفان رضوی، علی معمار همدانی، امید سلیمانی، مونا سادات حسینی، مریم زرگر، مسعود نوری دودران، معصومه همت خانلو، نازلی خرامان، انور محمدی، جواد رضازاده، اسماعیل افتخاری، سمیه همتی، مریم خلیلی و جواد افتخاری اعضای مدعو در نخستین جلسه اتاق فکر بانک دی بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نوآوری و خلاقیت اتاق فکر بانک بهره گیری بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • فیلم/ کودکان همچنان در بانک اهداف بمباران‌های غزه
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران