Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«محمد مرسی شیخ عبدالرحمن» رئیس پارلمان سومالی روز شنبه گفت که نمایندگان پارلمان به سلب اعتماد از دولت «حسن علی خیری» رأی دادند.

اخبار بین الملل- مرسل افزود که ۱۷۰ نماینده مجلس به سلب اعتماد از دولت رأی موافق داده و در مقابل هشت نماینده رأی مخالف دادند.

طبق گزارش وبگاه «الصومال الجدید»، رئیس پارلمان سومالی دولت فدرال این کشور را به شکست در برگزاری انتخابات در کشور و تکمیل قانون اساسی متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلب اعتماد ناگهانی از دولت در جلسه‌ای که اختصاص به این مسئله نداشت، شک و تردیدها درباره مشروعیت آن را بیشتر کرده است.

بر اساس این گزارش، جلسه امروز پارلمان به بررسی موضوع انتخابات اختصاص داشت اما پس از آنکه نمایندگان طرفدار نخست‌وزیر از موضوع سلب اعتماد از دولت مطلع شدند، از این قضیه عصبانی شده و همهمه و آشوب در جلسه برپا شد و به دنبال آن رئیس پارلمان نیز با عجله اقدام به رأی‌گیری درباره سلب اعتماد از دولت کرده و نتیجه را اعلام کند.

از سوی دیگر «محمد ابوبکر اسلو» وزیر امنیت دولت فدرال، رئیس پارلمان را به توطئه متهم کرده و گفت که قضیه سلب اعتماد از دولت را به آن‌ها اعلام نکرده و دستور کار امروز پارلمان بررسی موضوع انتخابات بوده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سومالی سلب اعتماد سومالی نخست وزیر پارلمان سومالی سلب اعتماد سلب اعتماد از دولت رئیس پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| علیه خزان شرافت و دروغ دموکراسی در صحن علنی پارلمان اصفهان

بخشی از نطق علی صالحی، سخنگوی شورای شهر اصفهان و از فعالان سابق دانشجویی به حمایت از دانشجویان دانشگاه های آمریکا اختصاص یافت.

کد خبر 750366

دیگر خبرها

  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • فیلم| علیه خزان شرافت و دروغ دموکراسی در صحن علنی پارلمان اصفهان