Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس گفت: «شستا» و تامین اجتماعی باید به استان ایلام توجه بیشتری داشته باشند و تنها به دنبال کار اقتصادی نباشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی اکبر بسطامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه‌ای با حضور کریم لاله ماژین مدیر درمان تامین اجتماعی، ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان و سلیمانی رئیس بیمارستان شهدای زاگرس ایلام به بررسی مشکلات این بیمارستان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این جلسه افزود: منطق حکم می‌کند در محروم ترین استانی که متاسفانه در قعر جدول محرومیت ایران قرار دارد نهادهای اجتماعی و رفاهی مانند تامین اجتماعی و شستا توجه بیشتری به آن داشته باشند.

نماینده ایلام در مجلس و رئیس کمیته رفاه و تامین اجتماعی تصریح کرد: در جلسه هفته پیش در سازمان تامین اجتماعی به همراه استاندار ایلام، در خصوص تبدیل وضعیت بیمارستان شهدای زاگرس از هیات مدیره‌ای به حالت ملکی تصمیمات و دستورات بسیار خوبی اخذ شد.

بسطامی با بیان اینکه در آینده نیز حل مسائل مربوط به اختلافات با شهرداری و بازگشت به حالت 66 تختخوابی بیمارستان باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: مسائل حاشیه‌ای در هلدینگ و نحوه مدیریت متاسفانه به نحوه خدمات رسانی این بیمارستان لطمه زده است و علی رغم امکانات بسیار خوب ما شاهد نارضایتی مردم از خدمات بیمارستان خاصه در حوزه دارو هستیم.

نائب رئیس فراکسیون محرومیت زدایی با اشاره به جلسه اخیر خود با شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، ادامه داد: در روزهای آتی تیمی از کارشناسان و مسوولین سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی و شستا به منظور بررسی فرصتها و انجام مقدمات سرمایه‌گذاری به ایلام سفر خواهند کرد.

انتهای پیام/9708

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان تامین اجتماعی ایلام مجلس تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس