Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عبدی مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی سرخپوشان پایتخت در رقابت های لیگ برتر، اظهار داشت: به تمام اعضای باشگاه مخصوصا بازیکنان، قهرمانی به دست آمده را تبریک می‌گویم. امیدوارم هر سال شاهد چنین اتفاقی باشیم و به هواداران هم تبریک عرض می‌کنم، زیرا صاحبان اصلی باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بازیکنان مهم و کلیدی برای فصل بعد حفظ شوند، قهرمانی پنجم در دسترس خواهد بود.

عملکرد تیم‌ها به دوران قبل و بعد از کرونا تقسیم می‌شود

مربی اسبق پرسپولیس در خصوص وضعیت سایر تیم ها، عنوان کرد: کیفیت بازی تیم ها به دوران قبل و بعد از کرونا تقسیم بندی می‌شود. بعد از تعطیلات خیلی از تیم‌ها اُفت کرده و بعضی از آن‌ها امتیازات دور از ذهنی را به دست آورده اند. در کل باشگاه‌ها نتوانستند به شکل مطلبوب خودشان را برای برگزاری بازی‌ها آماده کنند.

بیشتر بخوانید

پیروانی: حفظ قهرمانی از کسب آن سخت‌تر است بازی استقلال و نساجی کیفیت خوبی نداشت

عبدی درباره شرایط تیم استقلال تهران بعد از تعطیلات، گفت: این تیم امتیازات زیادی را از دست داده است. دیدار استقلال با نساجی با وجود تلاش زیاد ۲ تیم، کیفیت چندانی نداشت. فرهاد مجیدی طی چند بازی ابتدایی در استقلال موفق بود، اما نتایج اخیر باب میل هوادران نبوده است. امیدوارم او در ادامه شریط را برای خودش منطقی‌تر کند.

بابت برد‌های اقتصادی به کی روش هم ایراد می‌گرفتند

او در مورد برد‌های اقتصادی تیم پرسپولیس بعد از تعطیلات، بیان کرد: زمان حضور کی روش در تیم ملی فوتبال هم از این صحبت‌ها مطرح بود. بین قهرمان شدن و انجام بازی باز، یک مورد باید انتخاب شود. گاهی اوقات همه چیز بر وفق مراد نیست و انتخاب بهترین مورد در اولویت قرار دارد.

عبدی ادامه داد: کیفیت بازی‌های پرسپولیس در این فصل زیر نظر یحیی گل محمدی به طور کلی بد نبود، زیرا به قهرمانی منجر شد. البته برای تکرار قهرمانی‌ها باید چند مورد را در نظر گرفت که مهم‌ترین نکته حفظ بازیکنان کلیدی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال حسین عبدی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس

پس از اینکه ازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اینکه بازی هفته سی‌ام این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اعتراض کرد و خواهان اتخاذ تمهیداتی برای انجام مسابقه در حضور هواداران خودش شد( البته این بیانیه خیلی زود از روی کانال استقلال برداشته شد).

در همین راستا سهیل مهدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد سازمان لیگ برای هفته آخر تمهیداتی را مدنظر قرار می دهد و استقلال را فراموش نکرده است. در این میان نکته حائز اهمیت، شرایط باشگاه پیکان است. تیمی که  روی کاغذ میزبان استقلال در هفته پایانی محسوب می‌شود و قطعاً نظر آنها نیز در انتخاب محل برگزاری مسابقه تاثیرگذار است.

طبق آخرین شنیده‌های ما، اگر استقلال قهرمانی خودش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کند یا اینکه این عنوان در هفته ماقبل پایانی به پرسپولیس برسد که مشکل عملاً تا حد بسیار زیادی حل شده تلقی می‌شود چون پرسپولیس در صورت قهرمانی، هفته پایانی جام را بالای سر می‌برد و از بابت حضور تماشاگرانش نیز مشکلی ندارد. از سوی دیگر اگر استقلال هم در هفته بیست و نهم قهرمان شده باشد، آنگاه می‌توان بازی این تیم مقابل پیکان را یک روز دیرتر برگزار کرد تا در ورزشگاه آزادی انجام شود اما اگر قرار بر این شود که گره قهرمانی در آخرین هفته باز شود آنگاه تکلیف چه خواهد بود؟

طبق شنیده‌های ما یکی از طرح‌هایی که شایعه اجرای آن در تمرین استقلال هم به گوش بازیکنان این تیم رسیده، برگزاری مسابقه هفته سی‌ام میان پیکان و استقلال در قزوین است. پیکانی‌ها یک بار در این استان از پرسپولیس میزبانی کردند و حالا این شایعه مطرح شده که شاید بازی آنها با استقلال نیز به قزوین انتقال داده شود. البته قطعاً حتی اگر چنین مسئله‌ای به عنوان یک راهکار مد نظر باشد، تنها راهکار نخواهد بود و تا وقتی سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی را اعلام نکند، نمی‌توان پیرامونش اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد