Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا محدثی زرندی، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و رئیس دبیرخانه منطقه ۸ دانشگاه پیام نور گفت: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از پنجم مرداد امسال بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در سایت سازمان سنجش آغاز و تا دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، رشته محل‌ها و دوره‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مشخص شده، که داوطلبان می‌توانند این رشته‌ها را برای ورود به دانشگاه انتخاب کنند.

محدثی زرندی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان کرمان با دارا بودن ۲۸ مرکز و واحد دانشگاهی پذیرای داوطلبین تحصیلات عالی در استان در ۳۵۰ رشته محل است و ثبت نام منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

او بیان داشت: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام می‌توانند برای آگاهی از رشته محل‌ها و دریافت جزئیات بیشتر به پورتال دانشگاه به نشانی kerman.pnu.ac.ir مراجعه کرده و یاکانال‌های اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور استان کرمان در فضای مجازی به آدرس @kermanpnuk را دنبال کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان به زیرساخت‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور با وجود ویروس کرونا آموزش را تعطیل نکرد و در نیمسال دوم با برگزاری بیش از ۱۱ هزار گروه درسی به صورت مجازی و الکترونیکی برای دانشجو یان سراسر استان کرمان توانست نیمسال تحصیلی خود را با موفقیت به اتمام برساند و هم اکنون با برگزاری ترم تابستان با ارائه بیش از ۹۵۰ عنوان درس به صورت مجازی و الکترونیکی پیشرو در بین سایر دانشگاه‌ها در راستای خدمت به دانشجو یان است.

رئیس دبیرخانه منطقه هشت با اشاره به تدابیر دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه مالی و شهریه دانشجویان گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، با انعقاد تفاهم‌نامه با سه بانک عامل تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم کرده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور پذیرش دانشجو دانشگاه پیام نور استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی  از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند. هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.
وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.
نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.
هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند. وی اضافه کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند که این میزان در سراسر کشور ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد است.

دیگر خبرها

  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد