Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین زکی زاده گفت: یکی از فعالیت های تاثیرگذار خبرگزاری شبستان به عنوان یک رسانه دینی و مسجدی، شناسایی و معرفی اماکن مذهبی و مساجد موفق می باشد و این امر موجب تبلیغ و ترویج فعالیت های و برنامه های آن مسجد می شود.

حجت الاسلام «حسین زکی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از فعالیت های تاثیرگذار خبرگزاری شبستان به عنوان یک رسانه دینی و مسجدی، شناسایی و معرفی اماکن مذهبی و مساجد موفق می باشد و این امر موجب تبلیغ و ترویج فعالیت های و برنامه های آن مسجد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه جبالبارز شمالی افزود: علاوه بر این موجب دلگرمی و تشویق افرادی می شود که در این مجموعه مذهبی فعالیت داشته و با این حرکت، یک مسجد به عنوان یک الگوی نمونه و موفق برای سایر مساجد معرفی می شود و موجب می شود تا دیگر مساجد با بهره گیری از راهکارهای موفقیت آمیز این مسجد، پویا و فعال شده و در نهایت میزان جذب افراد جامعه را به مساجد افزایش می دهد.

وی بیان کرد: امروز دشمن با استفاده از ابزار رسانه، جنگ تهاجم فرهنگی راه انداخته و از این طریق به دنبال ضربه زدن به دین و ارزش های دینی ما است و ما نیز بایستی برای مقابله با دشمن از ابزار رسانه آنهم رسانه های دینی و مسجدی استفاده کنیم.

حجت الاسلام زکی زاده اظهار کرد: امروز دشمن تمایل چندانی به جنگ نظامی ندارد و حتی اگر بخواهد از راه نظامی وارد جنگ شود سعی می کند ابتدا از طریق جنگ فرهنگی وارد عمل شده و ملت ها را اغوا کند تا در مقابل دولت های قرار گیرند.

امام جبالبارز شمالی ابراز کرد: بنابراین در شرایط کنونی که با تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه ای مواجه هستیم، نقش رسانه های دینی در آگاهی بخشی جامعه بسیار تاثیر گذار است.

وی تاکید کرد: اگر رسانه های ما در حوزه فرهنگی کوتاهی و یا بی توجهی کنند مسلما ما شاهد ضربه های سنگینی بر پیکره فرهنگ، تمدن، دین و مذهب خواهیم بود پس باید رسانه ها با جهاد فرهنگی و مطابق رسالت های خود عمل کنند تا ان شاءالله در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی نیز بتوانیم ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام زکی زاده اضافه کرد: رسانه های ضد دینی و ضد مذهب پایبند به اخلاق و انسانیت نیستند و از راه های غیر اخلاقی سعی در جذب نوجوانان و جوانان دارند تا تفکرات و منش خود را به آنها القا کرده و در واقع از این طریق به دنبال دین گریزی هستند و برای پیشبرد اهداف خود هر کاری می کنند.

امام جمعه جبالبارز شمالی بیان کرد: رسانه های دینی و مسجدی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان که با شبه افکنی دینی همراه است، باید واقعیت ها را به جوانان و نوجوان اطلاع رسانی کنند زیرا قشر نوجوان و جوان واقعیت گرا و حقیقت گرا است و فطرت و سرشت آن به دنبال نیکی است هنگامی که واقعیت ها گفته شود قطعا توطئه های دشمنان برای دین گریزی خنثی نوجوانان و جوانان خنثی می شود.

وی اظهار کرد: یک رسانه دینی می بایست زیبایی کلام معصومین علیهم السلام، زیبایی دین و قرآن را برای نوجوانان و جوانان تبیین کند زیرا این امر موجب جذب و گرایش نوجوانان و جوانان به این رسانه می شود.

حجت الاسلام زکی زاده ابراز کرد: بایستی رسانه های دینی که به همه امور اخلاقی، دینی و انسانیت پایبند هستند قدر و منزلت جایگاه خود را بدانند و در نبرد نابرابر و نا متقابلی که دشمن در آن به هیچ چیزی پایبند نیست و از هر راهی وارد می شود، نا امید نشده و بر اساس رسالت دینی که دارند به فعالیت های خود ادامه داده و امیدوار باشند.

امام جمعه جبالبارز شمالی در خاتمه عنوان کرد: در روایت است که نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) فرمودند؛ یا علی علیه السلام اگر یک نفر به دست تو هدایت شود ارزش آن از کل دنیا بیشتر و بالاتر است و اگر حتی یک نفر هم به وسیله یک رسانه دینی و مسجدی هدایت شود، مسلما فعالیت این رسانه بسیار ارزشمند است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با تهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی فعالیت های مسجدی خبرگزاری شبستان مسجد نوجوانان و جوانان خبرگزاری شبستان جبالبارز شمالی رسانه های دینی یک رسانه دینی تهاجم فرهنگی دینی و مسجدی حجت الاسلام رسانه ها زکی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری مکلف به ارائه خدمات به شهروندان در شهر و ایجاد تعامل با رسانه‌ها برای ارائه بهتر این خدمات است، اظهار کرد: در حال حاضر با وجود بعضی از مسائلی که شهر با آن مواجه است، شاید نتوان به سرعت به نقطه مطلوب رسید، اما نقش رسانه‌ها ضمن مطالبه‌گری، ترویج امید و آگاهی‌سازی به شیوه‌ای درست است و مدیریت شهری نیز مکلف است تا به این مطالبه‌ها پاسخ دهد.

وی افزود: احصای مشکلات اصفهان باید در یک گفت‌وگوی جدی قرار گیرد تا بتوان به بررسی مشکلات آن پرداخت، چراکه دغدغه امروز مدیریت شهری علاوه‌بر اصفهان ستیزی، اصفهان گریزی است و رسانه‌ها به‌طور جدی باید برای رفع این مشکل با مسئولان شهری به گفت‌وگو بپردازند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آب، هوا، محیط زیست و فرونشست از مشکلات فعلی این کلان‌شهر است، اما به جرئت می‌توان گفت، طی دو سال اخیر خدمات و اقدامات بسیاری از سوی مدیریت شهری برای رفع این مشکلات انجام شده است.

نادرالاصلی با بیان اینکه رسانه‌های اصفهان برای شهروندان آن‌گونه که باید به امیدآفرینی در شهر نپرداختند، افزود: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

کد خبر 747899

دیگر خبرها

  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است