Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از توزیع ده هزار و ۸۰۰ کیلو گوشت قربانی در روز عید قربان در میان اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و گفت:این گوشت در میان حدود ۱۰ هزار خانواده توزیع خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، اکبر میرشکار عصر امروز در دیدار استاندار با خیرین مبارزه با کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، مأموریت ذاتی کمیته امداد امام(ره) را کمک به نیازمندان برشمرد و اظهار داشت: این ارگان، در موضوع تحکیم و تداوم کمک‌های همدلانه و مواسات چند اقدام را در دستور کار خود قرار داده و مقدمات لازم را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان قم افزود: حضور تعداد قابل‌توجهی از افراد در این اداره کل برای تأمین کمک‌هزینه ازدواج برای فرزندانشان که تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) نیستند و همچنین مراجعه تعدادی از خانواده‌ها به علت نداشتن سرپناه و دریافت ودیعه مسکن دو مقوله قابل‌توجه این روزها در کمیته امداد قم هستند.

وی بابیان اینکه با توجه به گرانی‌ها و تورم در کشور آمار مراجعه‌کنندگان به کمیته امداد قم روزبه‌روز در حال افزایش است، گفت: تا پایان 30 تیرماه 13 هزار و 800 نفر افراد غیر تحت پوشش به کمیته امداد امام(ره) مراجعه داشته‌اند که از محل منابع موردی حدود 2 میلیارد تومان به آنان کمک کرده‌ایم.

شیوع مجدد و روند افزایشی ‌بیماری کرونا در استان قم / مردم در اعیاد قربان و غدیر جایی نروندبسته‌های معیشتی بین 180 مداح آسیب‌دیده از کرونا در قم توزیع شدایستگاه غربالگری کرونا در ورودی شهر یاسوج مستقر می‌شود

میرشکار خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به تمهیداتی که دولت پیرامون پرداخت ودیعه مسکن به مستأجران اندیشیده امیدواریم این مشکل حل‌شده و تعداد متقاضیان کاهش پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان قم به اقدامات این ارگان در حوزه کمک‌های معیشتی اشاره و تأکید کرد: دولت اعتبارات خوبی در اختیار نهادهای کمیته امداد و بهزیستی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند قرار داده است که امیدواریم مفید فایده باشد.

وی افزود: از روز سه‌شنبه این هفته تا 19 شهریورماه به 24 هزار خانواده بسته های معیشتی توزیع می شود که با توجه به رفاه حال عزیزان و اینکه ازدحام صورت نگیرد روزانه میان 500 خانوار در دو فروشگاه رفاه اقلامی شامل برنج، روغن و مرغ توزیع  می‌شود.

میرشکار در ادامه از توزیع ده هزار و 800 کیلو گوشت قربانی در روز عید قربان در میان اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و گفت: این گوشت در میان حدود 10 هزار خانواده نیازمند قمی توزیع خواهد شد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با تولیت آستانه مقدس حرم حضرت معصومه(س) هماهنگی‌های لازم را  انجام داده‌ایم که روزانه ده هزار پرس غذای گرم در دهه کرامت در میان نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/451/ش

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... قم|۶ هزار بسته گوشت قربانی میان نیازمندان ۵ استان توزیع می‌شود عزم مومنانه جوانان همدانی برای احسان به نیازمندان/توزیع گوشت قربانی در بین هزار خانواده نیازمند توسط گروه جهادی مدافعان حرم گزارش| محله‌ای در سبزوار که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند / توزیع ‌گوشت قربانی بین ‌محرومان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قم|۶ هزار بسته گوشت قربانی میان نیازمندان ۵ استان توزیع می‌شود عزم مومنانه جوانان همدانی برای احسان به نیازمندان/توزیع گوشت قربانی در بین هزار خانواده نیازمند توسط گروه جهادی مدافعان حرم گزارش| محله‌ای در سبزوار که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند / توزیع ‌گوشت قربانی بین ‌محرومان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید ۲ ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود + فیلم ۳ سیل تابستانه در جنوب استان فارس / آبگرفتگی معابر و قطعی برق در برخی مناطق ۴ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۵ حمله عصبی امیر قلعه‌نویی را روانه بیمارستان کرد ۶ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۷ روابط حسنه مرزی ایران با کشورهای همسایه / الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی ۸ فرمانده مرزبانی ناجا: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود مهمترین اخبار استانها اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد هفته آینده؛ برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با روسای بانک‌ها و وزیر اقتصاد خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید شیوع مجدد و روند افزایشی ‌بیماری کرونا در استان قم / مردم در اعیاد قربان و غدیر جایی نروند مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| سه تحلیل از چرایی اقدام آمریکا در ایجاد خطر برای هواپیمای مسافربری ایران/بساط آمریکا در منطقه باید جمع شود نقش تکراری یکی از کشورهای منطقه در رهگیری هواپیمای مسافربری ایران سخنگوی وزارت خارجه: سیاست ما حفظ توازن روابط با قدرت‌های اوراسیا، شرق و جنوب آسیاست اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره گوشت قربانی هزار خانواده توزیع می شود اقشار آسیب استان قم ده هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از توزیع روزانه چهار تن گوشت گرم گوسفند و گوساله در بازار روزهای زیرپوشش خبر داد. - اخبار استانها -

حسین علی‌زینلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در کرج اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار و هماهنگی با همکاران محترم در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، سهمیه‌ای به بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج اختصاص یافته است.

وی افزود: توزیع گوشت نیم شقه ران گوسفندی به قیمت 297 هزار تومان، نیم شقه سر دست گوسفندی 292 هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله وارداتی به مبلغ 299 هزار تومان، سردست گوساله 298 هزار تومان، گردن گوساله 290 هزار تومان، ران گوساله 303 هزار تومان، قلوه گاه گوساله 285 هزار تومان در بازارها آغاز شده و تا تعدیل قیمت‌ها این توزیع ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج بیان داشت: شهروندان برای خرید محصولات مورد نظر و سایر مایحتاج مورد نیاز خود می‌توانند همه روزه در ساعت فعالیت بازارها به غرفه‌های عرضه‌کننده بازارها مراجعه کنند.

زینلی‌زاده تأکید کرد: این توزیع با هدف تأمین نیاز متعارف خانوارها برنامه‌ریزی شده و به تقاضای خرید عمده پاسخ داده نمی‌شود.

رشد 43 درصدی تولید مرغ در استان البرز دستور ویژه استاندار البرز در راستای نظارت و تنظیم بازار

وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز و مرغ در واحدهای صنفی سطح شهر رو به کاهش است و این امر به منظور ایجاد تعادل هر چه بیشتر و مهار قیمت در بازار و برای اینکه همه شهروندان بتوانند بخشی از سبد پروتئینی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه در صورت تخصیص سهمیه جدید، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد، گفت: این توزیع تا زمان تنظیم بازار و کاهش بیشتر قیمت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان