Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@15:48:10 GMT

حداکثر قیمت ماسک سه لایه چند؟

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۴۷۴۴

حداکثر قیمت ماسک سه لایه چند؟

خبرگزاری مهر: به نقل از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پیرو ابلاغیه‌های قبلی این سازمان در خصوص ضرورت رعایت نرخ‌های مصوب اقلام ضروری مبارزه با بیماری کرونا و با عنایت به مصوبات ستاد لجستیک مربوطه، حداکثر قیمت مصرف‌کننده ماسک سه لایه صنعتی ۱۳۰۰۰ و ماسک‌های کارگاهی ۱۵,۰۰۰ ریال تعیین گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گزارشات و شکایات واصله حاکی از آن است که انواع ماسک سه لایه در برخی از مراکز عرضه از جمله داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اینترنتی و واحدهای صنفی بالاتر از نرخ مصوب به فروش می‌رسند.

بنابراین در راستای جلوگیری از هرگونه اجحاف در حق مصرف‌کنندگان به ویژه در شرایط حساس کنونی، کلیه عرضه کنندگان، مکلف به فروش کلیه اقلام ضروری مبارزه با بیماری کرونا به قیمت‌های مصوب می‌باشند و می‌بایست با قید فوریت نسبت به اصلاح قیمت‌های فروش خود اقدام نمایند. بدیهی است مسئولیت فروش به نرخ‌های بالاتر از قیمت مصوب به هر بهانه‌ای، مصداق ماده ۲ قانون تعزیرات حکومتی تلقی شده و مسئولیت آن متوجه واحدهای خاطی خواهد بود.

این اطلاعیه به منزله ابلاغ عمومی بوده و برای کلیه عرضه کنندگان لازم الاجرا می‌باشد. شهروندان محترم در صورت مواجهه با قیمت‌های بالاتر از قیمت‌های مصوب از طریق به شماره ۱۲۴ و یا سامانه ۱۲۴.ir و یا سازمان‌ها و ادارات صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور موارد تخلف را منعکس فرمایند.

لازم به ذکر است نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو انجام خواهد شد و تخلف این مراکز می‌بایست به شماره ۱۹۰ منعکس گردد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت ماسک داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض قیمت مسکن شمال شهر

دو منطقه ۱ و ۳ تهران، مناطق شمال‌شهر محسوب می‌شوند که همواره قیمت فروش آپارتمان در آنها، اختلاف چشمگیری با قیمت میانگین شهر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، چند روز پیش در همین صفحه، میانگین قیمت پیشنهادی فایل‌های فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه پایتخت براساس فایل‌های فروردین ۱۴۰۳ را حدود ۸۳ میلیون تومان در مترمربع اعلام کردیم.

در جدول این گزارش، میانگین قیمت پیشنهادی مناطق ۱ و ۳ در حال حاضر ۱۶۴ میلیون تومان برآورد می‌شود. این یعنی، فاصله دو برابری قیمت شمال‌شهر تا سطح میانگین.

در این جدول، فایل‌های فروشی محله‌های مختلف این دو منطقه براساس آپارتمان‌های میان‌متراژ آمده است:

دیگر خبرها

  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر