Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@12:50:50 GMT

«قیاسی» رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان درمیان شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۴۸۷۶

«قیاسی» رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان درمیان شد

طی مراسمی «حاجی قدیر قیاسی» به عنوان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درمیان معرفی و از خدمات «حسن حسینی دشت بیاض» قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره رهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درمیان با حضور «ناصر نبی زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز (4 مرداد) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«ناصر نبی زاده»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به مقوله فرهنگ و حمایت فرماندار درمیان از پروژه فرهنگی و آموزشی نگارخانه در مرکز شهرستان، اظهار کرد: با تغییر مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد درمیان این اداره ساماندهی می شود.

 

وی افزود: در ارزیابی باشگاه های کتابخوانی در سطح کشور، روستای آسفیچ شهرستان درمیان از میان 290 باشگاه در حوزه کتاب و کتابخوانی رتبه برتر را کسب کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

در این جلسه با اهدای لوح سپاس، از زحمات «حسن حسینی دشت بیاض» قدر دانی و با اهدای حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، «حاجی قدیر قیاسی» سرپرست سابق نمایندگی فرهنگ و ارشاد خوسف، به سمت رئیس فرهنگ و ارشاد درمیان منصوب شد.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی شهرستان درمیان خراسان جنوبي بیرجند فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در رویداد بین المللی انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شهر کرج نیز به واسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته به همت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی کنیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسؤولان اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی به خصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090320

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود