Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهرام ملکی عصر شنبه در بازدید از پروژه پیاده راه‌سازی خیابان فردوسی اظهار داشت: در چند سال اخیر روند اجرای طرح‌های عمران شهری در سنندج شتاب چشمگیری داشته و عملا به کارگاه بزرگ طرح‌های عمران شهری تبدیل شده است.

وی افزود: پروژه احداث پیاده راه‌سازی خیابان فردوسی به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های جامع ترافیکی هسته مرکزی شهر سنندج در اولویت قرار گرفت و در حال حاضر طبق برنامه زمان بندی در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی اضافه کرد: با توجه به اهمیت اجرای این طرح قطعا پیاده راه خیابان فردوسی ضمن  زیباسازی فضای شهری، بستر ایجاد آرامش اجتماعی رانیز فراهم می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان  یادآور شد: برای رفاه حال مردم سنندج این پروژه در چند قسمت و به صورت همزمان در حال اجراست و در موعد مقرر به اتمام رسیده و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در روند مطالعه و اجرای طرح دقت فراوانی به عمل آمده که نیازهای واقعی خدمات شهری برای رفاه حال شهروندان در آن لحاظ و محیطی زیبا و مناسب ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان متولی و مجریان در این طرح به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و قطعا بر طبق برنامه زمان بندی به اتمام می رسد.
ملکی اظهار داشت: گروه‌های مجری و شهرداری به منظور اجرای به موقع پروژه بایستی در گلسازی و جداره سازی طرح بصورت شبانه روزی فعالیت کنند.

طرح پیاده راه سازی گزینه نهایی راه و شهرسازی برای احیای خیابان فرودسی است که برای اجرای آن در بهار سال ۱۳۹۷ حدود ۸۰ میلیارد ریال (برای اجرا به غیر از ساماندهی زیرساخت‌ها) اعتبار تصویب و مقرر شده و پس از اتمام طرح مطالعاتی در حوزه های ترافیکی، تاریخی، معماری سنتی و بومی در ۲ مرحله شامل کف سازی و مرمت ساختمان های تاریخی اجرا می‌شود.

اعتبار مورد نیاز این طرح به میزان ۸۰ میلیارد ریال شامل ۶۰ میلیارد ریال از محل فروش املاک در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن و ۲۰ میلیارد ریال نیز از محل منابع نقدی شرکت باز آفرینی شهری تامین شد.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج مدیریت شهری استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج مدیریت شهری استانداری کردستان کردستان شهرداری سنندج مدیریت شهری استانداری کردستان خیابان فردوسی میلیارد ریال پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان