Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اشاره به توقیف 145 خودروی متخلف گفت: تا پایان تابستان این طرح اجرا می‌شود و با خودروهایی که تخلفاتی از قبیل سرعت‌ غیرمجاز و حرکات خطرناک دارند، برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با خبرنگاران به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با همکاری دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: تا پایان تابستان این طرح اجرا می‌شود و با خودروهای که تخلفاتی از قبیل سرعت‌های غیرمجاز، حرکات خطرناک، دستی کشیدن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دارند، برخورد قانونی می‌شود. 

سرهنگ خوشوقت اظهار داشت:دراین مدت اجرای طرح 145 خودرو به دلیل این تخلفات متوقف شدند.

وی عمده‌ترین تخلفات این خودروها را دستی کشیدن و سرعت‌های غیرمجاز عنوان کرد و گفت: این خودروها عامل بی نظمی و سلب آسایش از مردم بودند.

خوشوقت گفت: برای این تعداد خودرو پرونده تشکیل دادیم و به مراجع قانونی معرفی شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: در راستای همین طرح 14 موتور سیکلت متخلف و 20 خودروی فاقد پلاک متوقف شدند.

وی بیان کرد:  رسانه‌ها همیشه یار و یاور ما بوده است و در پیشبرد اهداف پلیس، کمک کار است و نقش مهمی دارد.

سرهنگ خوشوقت در خصوص ترافیک میدان هفت تیر تا میدان شهداء گفت: میدان هفت تیر تا میدان شهدا دارای بار ترافیک سنگین است که  باید یک طرفه شود و از طرفی  اگر قرار بر یک طرفه شدن است مسیر برگشت را باید پیش بینی کرد.

وی سه اصل ترافیک را مهندسی ترافیک، اجرای مقررات دانست و گفت: سالانه تعداد زیادی خودرو به خودروهای استان اضافه می‌شود. 4 هزار خودرو امسال به تعداد خودروهای استان اضافه شد که نو پلاک هستند.

وی افزود: با وجود این حجم خودرو، اما نه خیابان‌ها و نه معابر ما تعریض نمی‌شوند و نبود پارکینگ عمومی بر معضل ترافیک افزوده است. وقتی پارکینگ عمومی و زیرساخت‌های ترافیکی نباشد، توقف خودروها به شکل دوبله و گاهاً سوبله وجود دارد. و وقتی پارک عمومی و زیرساخت‌های مناسب نباشد که مردم استفاده کنند، قاعدتاً خودروها هم توقف می‌کنند و پلیس که نمی‌تواند همه خودروها را اعمال قانون کند چرا که ما هم امکانات و نیروهای لازم را نداریم.

وی در خصوص بیشترین تصادفات شهری گفت: 70 در صد تصادفات مربوط به  عابران پیاده و حواشی شهر مانند بلوارهای  شهید هرمز پور و بلوار رجا و بلوار ولی عصر عج شهر گچساران است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد به وعده چندین ساله مسئولان در خصوص اجرای پروژه پایش تصویری گریزی زد و گفت: سال‌ها است که مسئولان ترافیک شهر یاسوج و استان می‌خواهند، که مرکز پایش تصویری معابر و خیابان‌ها را د ر مرکز استان راه اندازی کنند، اما هیچ خبری از آن نیست، من نمی‌دانم دلیل این همه اهمال کاری چیست. مسئولین باید در این باره پاسخگو باشند.

 سرهنگ خوشوقت گفت: آینده شهر یاسوج به لحاظ ترافیکی به دلیل این همه حجم مهاجر پذیری، گردشگر پذیری و مسافر نگران کننده است و باید تدبیری اندیشیده شود.

وی افزود: پلیس طرح امنیت اخلاقی را دنبال می کند و خودروهایی که حجاب در آنها رعایت نمی شود شکایت از آنها در سیستم ها ثبت شده است.

سرهنگ خوشوقت در پایان گفت :یکی از فقیرترین مراکز استان‌ها به لحاظ ترافیکی یاسوج است، تابلو کافی،خط کشی معابر،خط ویژه اتوبوس نداریم،تعریض و خط کشی معابر انجام نمی‌گیرد، خیلی از تقاطع ما چراغ قرمز ندارد. ما چراغ زرد در چهار راه‌ها نداریم که این اشتباه است. حتماً باید سه ثانیه بعد از چراغ سبز، چراغ زرد داشته باشیم به منظور تخلیه تقاطع‌ها از خودروها، اما می‌بینیم که از چراغ سبز یک مرتبه به چراغ قرمز می‌رویم به طور کلی سیکل و شکل چراغ قرمزهای ما مشکل دارند و این چراغ قرمزها قدیمی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهنمای و رانندگی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ خوشوقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه کشنده حامل ۱۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به دو دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی دقیق‌تر هر دو خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداختند که در این عملیات، ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر دو متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 750789

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد