Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری گفت یوونتوس با انگیزه ای بالا برای کسب قهرمانی سری آ مقابل سمپدوریا قرار می گیرد. 

یوونتوس و سمپدوریا در هفته سی و ششم سری آ، بامداد دوشنبه ساعت 00:15 به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یوونتوس برای قطعی کردن قهرمانی خود در سری آ فقط به 2 امتیاز دیگر نیاز دارد. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوونتوس، مائوریتزیو ساری سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سمپدوریا گفت:

می خواهیم بدون از دست دادن تمرکزمان به هدفمان برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تا روز 2 آگوست برای رسیدن به هدفمان فرصت داریم و همان طور که همیشه گفته ام، نزدیک شدن به هدف معنایی ندارد، باید به خود هدف برسید تا کار تمام شود. لیگ قهرمانان اروپا؟ در حال حاضر هدف یوونتوس تمرکز روی سری آ و قطعی کردن قهرمانی است.  ارائه بهترین عملکرد در هر 72 ساعت ممکن نیست

ساری گفت فشردگی مسابقات روی عملکرد تیم ها تاثیرگذار است:

در حال حاضر آمادگی بدنی همه تیم ها شبیه هم است و تیم ها اصلا آماده نیستند زیرا هر سه روز یک بار بازی می کنیم. در این شرایط، انجام بازی با کیفیت در هر 72 ساعت غیر ممکن است. در بازی با اودینزه، فرم و نظم مان را از دست دادیم اما جنبه مثبت ما در آن بازی، تلاش زیاد برای کسب پیروزی بود. ترجیح می دادم برای کسب پیروزی بجنگیم و ببازیم تا این که کاملا بی هویت و سر در گم باشیم. شکست بر اثر سر در گمی را چند بار در این فصل تجربه کرده بودیم. میل تیم به پیروزی مقابل اودینزه را دوست داشتم اما در اجرای آن عالی کار نکردیم. یوونتوس برای قهرمانی در سری آ باید با انگیزه باشد 

سرمربی یوونتوس معتقد است شیوع کرونا روی وضعیت جدول سری آ تاثیر گذار بوده است:

سمپدوریا فرم خوب خود را باز یافته و می تواند در بیشتر مقاطع بازی منظم و متمرکز باشد. پیروز شدن آن ها در پنج بازی از نه بازی اخیرشان اتفاقی نبوده است. شکست دادن سمپدوریا سخت است اما ما در ذهن خود هدفی داریم و باید با انگیزه تر از همه باشیم. مسئله تیم، پیدا کردن تعادل مناسب و متمرکز بودن در اکثر مقاطع بازی است. من همیشه دوست دارم تیمم تهاجمی بازی کند اما باید شرایط بازی را به خوبی بخوانیم. گرچه انکار نمی کنم که ترجیح من ذهنیت فوتبال همواره هجومی است. این سخت ترین فصل تاریخ فوتبال ایتالیا است. اگر به جدول نگاه کنیم، می بینیم که شرایط جدول پس از دوران قرنطینه با قبل از آن کاملا متفاوت بوده است. فکر می کنم با وجود نتایج اخیر، یوونتوس خوب کار کرده است. تاکتیک ها؟ البته که باید تیم را با ویژگی های بازیکنان وفق بدهم و در غیر این صورت تمرین دادن من فایده ای ندارد. وضعیت مصدومان یوونتوس 

سرمربی یوونتوس در پایان در خصوص وضعیت مصدومان این تیم صحبت کرد. ساری معتقد است هر تیمی مصدوم می دهد و نیازی نیست در این خصوص اغراق انجام شود:

داگلاس کاستا؟ یوونتوس طی فصول گذشته مصدومان زیادی داشته و این مسئله فقط مربوط به حضور من در یوونتوس نیست. مصدومیت هایی چون پیچ خوردگی و کوفتگی، چیزهایی نیستند که بتوان جلوی آن ها را گرفت. این یک شرایط عادی برای هر تیمی است که در طول فصل بازی های زیادی انجام می دهد، بنابراین لزومی ندارد از این مصدومیت ها درام بسازیم. همین مسئله برای میرالم پیانیچ صادق است. او 46 بار برای یوونتوس در این فصل به میدان رفته است و در بازی های اخیر تصمیمات متفاوتی گرفتیم زیرا با تیم هایی کاملا فیزیکی روبرو شدیم و پیانیچ هم خیلی آماده نبود اما او امروز به تمرینات گروهی برگشت. گونزالو هیگواین دیروز تمرین کرد و امروز سعی کرد با شدت بیشتری تمرین کند. ماتیا دی شیلیو هفته آینده باز خواهد گشت. جای نگرانی نیست و بازیکنان جانشین داریم.

همچنین بخوانید:

اودینزه 2-1 یوونتوس؛ امشب خبری از قهرمانی نبود داگلاس کاستا | سه فصل حضور در یوونتوس و یک سال دوری از میادین! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن

عمر مومنی، کاریکاتوریست معروف ورزشی انیمیشن جدیدی از عملکرد ایتالیا در جام جهانی 2002 و 2006 منتشر کرد.

دانلود (12.4MB)

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین