Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون ورزش و جوانان لرستان گفت: ۸۱۶۹ نفر در استان در صف وام ازدواج هستند.

فرهاد دیناروند امروز چهارم مردادماه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که در حال حاضر ۸۱۶۹ لرستانی در صف وام ازدواج هستند، بیان کرد: یکی‌ از مشکلات استان عدم وجود مجمع خیرین ازدواج بود که با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان طی هفته ازدواج اولین نشست آن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل مجمع خیرین، تحقق ازدواج آسان و کمک به زوج‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است، اضافه کرد: دو مرکز تخصصی ازدواج که زیر مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان هستند در هفته ازدواج مشاوره رایگان به زوج‌های لرستانی ارائه می‌دهند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان، تجلیل از زوجین برتر با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی را یکی دیگر از برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان دانست و افزود: سه‌شنبه، هفتم مردادماه مراسم تجلیل از زوج‌های برتر لرستانی، با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

دیناروند به تشکیل پویش ملی ازدواج در سطح ملی توسط ورزش و جوانان اشاره کرد و یادآور شد: جریان‌سازی خبری پویش ملی ازدواج باید از سوی اصحاب رسانه و به‌ویژه خبرگزاری‌ها در فضای مجازی انجام شود. اصحاب رسانه بخشی از فضای رسانه خود در فضای مجازی را به امر ازدواج اختصاص دهند و از جملات انگیزشی برای تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج استفاده کنند.

وی با ذکر این مطلب که اولین تلویزیون اینترنتی جوانان در لرستان شروع به‌کار کرده است، خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌هایی که در حوزه جوانان انجام می‌شود از سوی این رسانه منعکس می‌شود که این فضا نیز در اختیار رسانه‌ها قرار دارد.

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان با بیان این‌که تمام دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان باید نسبت به اجرای مصوبات این ستاد اهتمام داشته باشند، اضافه کرد: ۸۱۶۹ لرستانی در صف وام ازدواج هستند، دستگاه‌های کم‌کار در امر ازدواج معرفی خواهند شد، ذکر این نکته ضروری است که زوج‌های لرستانی برای گرفتن وام ازدواج باید یک ضامن ارائه کنند و اگر بانک بیش از یک ضامن برای اخذ وام ازدواج درخواست کند، تخلف کرده است.

دیناروند به فعالیت سه خانه جوان در لرستان اشاره کرد و گفت: بعد از ادغام تربیت بدنی و سازمان ملی امور جوانان تمام اماکن و ساختمان‌های سازمان امور جوانان به تربیت بدنی واگذار شد؛ اما متأسفانه هنوز خانه جوان شهرستان خرم‌آباد به اداره‌کل ورزش و جوانان عودت داده نشده است و ما برای خانه جوانان خرم‌آباد باید به‌صورت ماهیانه هزینه‌های اجاره پرداخت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ازدواج خیرین مجمع خیرین ازدواج اداره ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست ‌به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از پیست موقت موتورسواری بندرعباس بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست غیراستاندارد به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است که نیازمند چاره‌اندیشی فوری است و با توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری ضرورت دارد مسئولان امر با تأمین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، تأکید کرد: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار نفر ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آن‌ها به حال خود است. وظیفه دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس این است که زیرساخت‌های لازم را برای ورزش موتور سواری آماده کنند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری هرمزگان، شهرداری بندرعباس، اداره کل ورزش و جوانان، اداره راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری خواهد کرد تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مکان جدید باید یک پیست مناسب، استاندارد و شکیل به همراه زیرساخت‌های رفاهی و بهداشتی لازم و در شأن ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی را داشته باشد.

قهرمانی اظهار کرد: موضوع دیگری که باید پیگیری شود رعایت الزامات قانونی از سوی موتورسواران است و بر این اساس، هیئت موتورسواری و اداره کل ورزش و جوانان باید کارگروهی را تشکیل دهند تا در خصوص چالش‌ها و موانع قانونی از جمله موضوع صدور گواهینامه ورزشکاران و وجود مستندات قانونی برای تردد موتور‌های مورد استفاده این افراد تصمیم گیری شود.

وی افزود: نتیجه این بررسی‌ها باید بعد از تعیین و تکلیف، در شورای تأمین و دادستانی مرکز استان بررسی شود تا ضمن اتخاذ راهکار قانونی، ورزشکاران موتور سوار دغدغه رفت و آمد به پیست و برگزاری تمرین و مسابقات را نداشته باشند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین گفت: موتور‌های موجود باید شناسایی و شناسنامه دار شوند تا بتوانند صرفاً در حوزه ورزش رسمی مربوطه مورد استفاده قرار گیرند و از آن دسته از موتور‌هایی که راکبین آن‌ها در سطح شهر برای امنیت مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند متمایز شوند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی