Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه مراسمات ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان برگزار می شود، گفت: خیرین و نیکوکاران استان در امر اهدا و توزیع ماسک و راه اندازی پویش اهدای ماسک وارد شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، عصر امروز( ۴ مرداد) در سی و یکمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: تداوم وضعیت قرمز برای چند هفته متوالی در استان نگران کننده است و مردم و مسئولان باید در اجرایی کردن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« قاسم سلیمانی دشتکی » با بیان اینکه  بر سر سلامت مردم با کسی تعارف نداریم، گفت: با نقض کنندگان مصوبات ستاد و پروتوکل های بهداشتی باید بدون در نظر گرفتن ملاحظه ای برخورد شود و با ادارات و دستگاه های اجرایی که با اجرا نکردن مصوبات و پروتکل های بهداشتی جان کارمندان و مردم را به خطر می اندازند، باید برخورد و شکایت کرد.

 

وی یادآور شد: در بازرسی های نامحسوسی که از ادارات و بانک های استان صورت گرفت، مشخص شد که چند دستگاه اجرایی با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی جان کارکنان و مراجعان  را به خطر انداخته اند که از این ادارات به دستگاه قضایی شکایت می شود و برخی از مدیران نیز توبیخ می گردند.

 

استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه، گفت: اگر تحت هرشرایطی خارج از قواعد پروتکل های بهداشتی در کنار دیگران قرار بگیریم  ورعایت نکنیم ویروس کرونا بیش از گذشته در جامعه شیوع پیدا می کند، در این شرایط استفاده از ماسک جزو زندگی همه ما شده است و  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  باید زمینه های تهیه فراوان ماسک را فراهم و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهد.

 

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه میزان مرگ ومیر مبتلایان به کرونا در تیرماه به صورت بهت آوری نسبت به ماه های گذشته روند افزایشی داشت، افزود: در تیرماه بدترین وضعیت را از آغاز بیماری کرونا تاکنون داشتیم و در این ماه  تعداد مبتلایان حدود ۳.۳ برابر  و تعداد فوتی ها هم  ۱.۲ برابر نسبت به ۴ ماه گذشته افزایش داشت.

 

وی یادآور شد: مردم همچنان باید در عدم حضور در اجتماعات، عدم سفر و گردهمایی در پارک ها، عدم برگزاری همایش ها و تجمعات، عدم حضور در مراسمات شادی و عزا، عدم برگزاری جلسات با جمعیت بالا  اهتمام ویژه ای داشته باشند و استفاده از ماسک  و رعایت پروتکل های بهداشتی از سلامت خود و هم نوعان خود محافظت کنند.

 

استاندار ایلام ابراز کرد: امروز بین ۶۵ تا ۷۰ درصد مردم استان ماسک می زنند که البته ماسک زدن در این شرایط یک الزام است و همه باید این مهم را در راستای حفظ سلامت خود و هم نوعان رعایت کنند، بعد از سه هفته بحرانی ظاهرا از پیک عبور کرده ایم اما باید مراقبت کرد کرد که به شرایط بدتر از این برنگردیم.

 

سلیمانی دشتکی در ادامه با بیان اینکه  از ستاد ملی مبارزه با کرونا درخواست دورکاری یک سوم کارکنان ادارات را داشته ایم که مورد موافقت قرار نگرفت، افزود: فعالیت هر صنفی صرفا با مجوز دانشگاه علوم پزشکی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی امکان پذير است و باشگاه های ورزشی با نظر دانشگاه علوم پزشکی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز می شوند و باشگاه ها و اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند، همچنان بسته باقی می مانند.

 

وی با اشاره به فرار رسیدن عید سعید قربان، ابراز کرد: مردم گوشت قربانی و نذورات خود را به دست نیازمندان برسانند و از خیرین و نیکوکاران می خواهم که به سمت اهداء و توزیع ماسک هم حرکت کنند که باعث نجات جان بسیاری از کسانی می شود که تمکن خرید ماسک را ندارند.

 

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به مراسمات ایام ماه محرم، گفت: این مراسمات با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و زمان بندی دقیق برگزار خواهند شد.

 

سلیمانی دشتکی در پایان با تقدیر از  عملکرد مطلوب رسانه ها و فضای مجازی به عنوان بازوان توانمند ستاد استان مبارزه با کرونا، خاطرنشان کرد: رسانه ها و فضای مجازی برای آموزش و جهت دهی مناسب برای زندگی همزمان مردم با کرونا  همانند گذشته فعالیت داشته باشند و مسئولان را یاری کنند.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: صنوف ماسک ماه محرم رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا استاندار ایلام سلیمانی دشتکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت

پس از گزارش‌هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، با همکاری با غول فناوری چین یعنی شرکت بایدو در مورد ویژگی‌های نقشه‌برداری و ناوبری به منظور پشتیبانی از فناوری خودروهای بدون راننده در بزرگترین بازار خودروی جهان، سهام تسلا افزایش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، پس از گزارش‌هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، با همکاری با غول فناوری چین یعنی شرکت بایدو در مورد ویژگی‌های نقشه‌برداری و ناوبری به منظور پشتیبانی از فناوری خودروهای بدون راننده در بزرگترین بازار خودروی جهان، سهام تسلا افزایش یافت.

سهام تسلا روز دوشنبه در معاملات پیش گشایش بازار بورس ایالات متحده نزدیک به 14 درصد افزایش یافت، در حالی که سهام بایدو بیش از 5.5 درصد در هنگ کنگ جهش کرد.

رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که بایدو، شرکت سازنده موتور اصلی جستجوی اینترنتی در چین، موافقت کرده است که به سازنده خودروهای برقی آمریکا یعنی تسلا برای جمع آوری داده های مربوط به راه‌های چین، حق استفاده از مجوز نقشه برداری خود را بدهد.

تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین

این منابع تاکید کردند که این توافق، موانع قانونی نهایی را برای راه اندازی سیستم رانندگی خودکار کامل (FSD) تسلا که آخرین نسخه از فناوری اتوپایلوت Autopilot محسوب می شود، برطرف می‌کند.

این میلیاردر آمریکایی روز یکشنبه به چین سفر کرد و در آنجا با لی کیانگ، نخست وزیر این کشور گفتگو کرد. گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از آن است که ماسک در طول مذاکرات خود در صدد گرفتن مجوز برای عرضه نرم‌افزار FSD در چین و همچنین مجوز انتقال داده‌ها به خارج از این کشور بوده است.

وال استریت ژورنال نیز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مقامات چین مجوز موقت برای راه اندازی سرویس کمک راننده تسلا در این کشور را صادر کرده‌اند.

این منابع همچنین به بلومبرگ اعلام کردند که تسلا همچنین موفق شد که الزامات مربوط به نحوه رسیدگی به مسائل مربوط به امنیت داده ها و حریم خصوصی را برآورده کند.

طبق قوانین چین، خودروسازان برای شروع به توزیع سیستم‌های رانندگی خودران در جاده های عمومی باید مجوز نقشه برداری را کسب کنند.

شرکت های خارجی برای دریافت مجوز باید با شرکت های فناوری محلی همکاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت