Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نماز جمعه در دل دشمن وحشت ایجاد می‌کند گفت: نماز جمعه از بزرگ‌ترین برکات پیروزی انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

آیت‌الله رسول فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، ضمن گرامیداشت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نمازجمعه در کشور به امر امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: نماز جمعه در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد می‌کند و این فریضه از بزرگ‌ترین برکات پیروزی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه خداوند متعال در سایه پیروزی انقلاب اسلامی برکات بسیاری را متوجه جامعه اسلامی کرده است عنوان کرد: نماز جمعه و جوانان ایثارگر و مؤمنی که 8 سال از مرزهای عقیدتی جامعه و کشور دفاع کردند از جمله برکات و نعمات خداوند متعال به ایران اسلامی است.

آیت‌الله فلاحتی حضور جوانان نسل‌های جدید در جبهه‌های مقاومت و مبارزه با دشمن جهت دفاع از مرزهای عقیده را مورد تأکید قرار داد و گفت: جوانان مؤمنی که دوران دفاع مقدس، ابتدای انقلاب و امام خمینی(ره) را ندیدند اما برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به جبهه مقاومت رفتند و شهید شدند نیز از برکات انقلاب اسلامی هستند.

آیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با تسنیم: نماز جمعه مقتدر فرهنگی پشتیبان همیشه انقلاب اسلامی استاهمیت نماز جمعه از زبان ائمه جمعه استان زنجان / مکانیزم وحدت در نماز جمعه استامام جمعه پارسیان در گفت‌وگو با تسنیم:‌ ‌نماز جمعه باید محور "وحدت، ‌انسجام و اتحاد ملی" باشد

امام جمعه رشت وجود مردم صبور، انقلابی و ارزشی را هم از جمله مواهب انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان دانست و ابراز داشت: یکی از برکات بسیار بزرگی که در سایه انقلاب و استقرار حکومت اسلامی پدید آمده و شاهد بالندگی آن هستیم و نمی‌توانیم شکرگزار آن باشیم، نماز جمعه و اجتماع عظیم مؤمنان است.

وی با تأکید بر اینکه نمازجمعه موجب تطهیر روح و روان همه مردم می‌شود حفظ وحدت و همدلی را از دیگر آثار این فریضه الهی تلقی کرد و اظهار داشت: نماز جمعه موجب می‌‌شود هر هفته اجتماعی از مؤمنان راستین را در کنار یکدیگر داشته باشیم که با اجتماع خود در مصلی‌ها در دل دشمن ایجاد رعب و وحشت می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی نمازجمعه را حلقه ارتباط محکم میان نظام و مردم خطاب کرد و با اشاره به حمله‌ها و هجمه رسانه‌ای دشمن علیه اسلام و انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم و مؤمنان با حضور در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه ضمن ادای فریضه الهی اطلاعات درست را از خطبه‌های نماز جمعه کسب می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان دو خطبه نمازجمعه را که ایراد می‌شود مورد توجه قرار داد و در تشریح بیشتر این مطلب اظهار داشت: در خطبه نخست نماز جمله درباره موضوعاتی حول محور اخلاق و تقوا بحث می‌شود و در خطبه دوم هم اخبار داخلی و بخشی از اخبار خارجی توسط خطیب جمعه برای مؤمنان بیان می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نماز جمعه پایگاه مقدسی است که ضمن بیان موضوعات مختلف در آن، میان مردم و حاکمیت نظام اسلامی نیز ارتباط خوب و محکمی ایجاد می‌کند خاطرنشان کرد: به علت همین آثار و برکات فراوان نماز جمعه است که دشمنان همواره از این فریضه الهی و بزرگ که ثمره انقلاب اسلامی است وحشت دارند.

انتهای پیام/614/ ع

R7877/P/S6,71/CT1 بیشتر بخوانید... نماز جمعه ۳ مردادماه در ۶ شهرستان استان سمنان اقامه نمی‌شود نماز جمعه در تمام استان مرکزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود نماز جمعه این هفته در ۵ شهرستان استان اردبیل لغو شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماز جمعه ۳ مردادماه در ۶ شهرستان استان سمنان اقامه نمی‌شود نماز جمعه در تمام استان مرکزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود نماز جمعه این هفته در ۵ شهرستان استان اردبیل لغو شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۳ اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد ۴ تساوی جنجالی گل ریحان البرز با بادران تهران در کرج؛ استقلالی‌های سابق به جان هم افتادند ۵ سال آینده ۵۰ درصد فضای سبز شهرکرد کاملاً خشک می‌شود ۶ نظر آیات صافی‌گلپایگانی و علوی‌گرگانی درباره دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد ۷ فرمانده مرزبانی ناجا: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود ۸ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومان تعیین شد/ ‌قرارداد رسمی ‌الزامی شد مهمترین اخبار استانها اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد گلستان|‌ آخرین وضعیت "دختر گمشده" در جهان‌نما/ هیچ سرنخی پیدا نشد/ پیگیری پرونده تحت عنوان "مفقودی" هفته آینده؛ برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با روسای بانک‌ها و وزیر اقتصاد خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل مصاحبه| سه تحلیل از چرایی اقدام آمریکا در ایجاد خطر برای هواپیمای مسافربری ایران/بساط آمریکا در منطقه باید جمع شود نقش تکراری یکی از کشورهای منطقه در رهگیری هواپیمای مسافربری ایران آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته /۱۲ استان در وضعیت قرمز هستند + نمودار سخنگوی وزارت خارجه: سیاست ما حفظ توازن روابط با قدرت‌های اوراسیا، شرق و جنوب آسیاست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه گفت وگو با تسنیم انقلاب اسلامی شود نماز جمعه شهرستان استان نماز جمعه ترین اخبار آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوربه گیلان گفت: مدیران استان باید با هم افزایی وبرنامه ریزی بدون عجله مشکلات و موانع پیشرفت استان را احصا و در سفر رییس جمهور آنها را پیگیری و مطالبه کنند.

ابراهیم نجفی با اشاره به مشکلات زیرساختی گیلان گفت: به رغم تلاش مسئولان ، اما در حوزه کشاورزی ، اقتصاد دریامحور ، اشتغال و دیگربخش‌ها مشکلات و موانع پیشرفت وجود دارد که باید برای رفع آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی همچنین تعیین قیمت خرید تضمینی برنج را از مطالبات مهم استان گیلان از دولت دانست و افزود: در سفر رییس جمهور به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با تاکید برتسریع بخشی طرح‌های مهم استانی وشهرستانی گفت: باید برای جذب اعتبارات طرح‌های مهم واولویت داربررسی و مشخص شود.

محمد رضا رستمی افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به همفکری بیشتر برای توسعه استان و شفافیت اعتبار بخشی به طرح‌ها کمک کند.

همچنین در این نشست آقایان احمدی سنگری، سید علی آقازاده و جبارکوچکی نژاد نمایندگان مردم شهرستان رشت وخمام، حسن محمد یاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و رسول فرخی نماینده لاهیجان و‌سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها خود را در خصوص رفع موانع توسعه استان بیان کردند.

دیگر خبرها

  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است