Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@11:45:59 GMT

۱۴۷ درصد رشد درآمد مسی ها در سال مالی ۹۸

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۷۴۳۳

۱۴۷ درصد رشد درآمد مسی ها در سال مالی ۹۸

شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در دوره 12 ماهه منتهی به اسفند 1398 به ازای هر سهم 888 ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل %160 افزایش یافته است؛ این تغییر عمدتاً ناشی از رشد %147 جمع درآمدهای عملیاتی و تغییر مقدار سود (زیان) فروش سرمایه گذاری ها بوده است. به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در دوره 12 ماهه منتهی به اسفند 1398 به ازای هر سهم 888 ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل %160 افزایش یافته است؛ این تغییر عمدتاً ناشی از رشد %147 جمع درآمدهای عملیاتی و تغییر مقدار سود (زیان) فروش سرمایه گذاری ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«سرچشمه» با سرمایه ثبت شده 3,400,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه سال مالی منتهی به 1398/12/29 مبلغ 3,018,993 میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.
دلایل اصلاح: با توجه به اینکه صورتهای مالی تلفیقی به این فایل ضمیمه گردیده است و فایل شامل صورتهای مالی تلفیقی می باشد .



گزارش فعالیت ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1399/04/31
شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه طی عملکرد 1 ماهه منتهی به تیر 1399 از محل واگذاری سهام 596,264 میلیون ریال سود محقق نموده در حالی که در مدت مشابه سال قبل از این محل سودی شناسایی نکرده است.

«سرچشمه» با سرمایه ثبت شده 3,400,000 میلیون ریال طی عملکرد 4 ماهه سال مالی منتهی به 1399/12/30 از محل سود سهام محقق شده 28,266 میلیون ریال درآمد داشته است.



اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای #دوره_3_ماهه منتهی به 1399/03/31 (حسابرسی نشده)

شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در دوره 3 ماهه منتهی به خرداد 1399 ضمن ثبت افزایش سرمایه %50 در این دوره به ازای هر سهم 68 ریال سود محقق کرده است.

«سرچشمه» با سرمایه ثبت شده 3,400,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1399/12/30 مبلغ 345,347 میلیون ریال سود خالص محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل %1,264 افزایش یافته است؛ این تغییر عمدتاً ناشی از تغییر مقدار سود (زیان) فروش سرمایه گذاری ها و رشد %603 جمع درآمدهای عملیاتی بوده است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت مس سرچشمه صورت های مالی بازار سرمایه بازار سهام شاخص بورس سرمایه گذاری مس سرچشمه مدت مشابه سال قبل ماهه منتهی ریال سود محقق میلیون ریال منتهی به 1399 طی عملکرد محقق کرده سال مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا در جریان جلسه اخیر خود با سرمایه‌گذاران برای اعلام گزارش مالی سه ماهه ابتدایی این شرکت، به آنها اعلام کرد که غول فناوری هنوز سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد. متا هفته گذشته دستیار هوش مصنوعی Meta AI را به اینستاگرام، فیسبوک، واتس‌اپ و مسنجر اضافه کرده بود تا وارد رقابت جدی‌تری با ChatGPT شود.

متا برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ سود ۴.۷۱ دلار به ازای هر سهم و درآمد ۳۶.۴۶ میلیارد دلاری را گزارش کرد. اما پیش‌بینی آن برای سه ماهه دوم باعث‌شد تا سهامش به‌اندازه ۱۶ درصد سقوط کند.

به گزارش ورج، زاکربرگ در جریان این جلسه به سرمایه‌گذاران گفته است: «سرمایه‌گذاری برای ایجاد این تجربیات جدید، یک برنامه بلند مدت بسیار خوب برای ما و سرمایه‌گذارانی بوده است که همراه ما بوده‌اند؛ و نشانه‌های اولیه آن نیز کاملاً مثبت بوده است. اما ساخت هوش مصنوعی پیشرو نیز نسبت به سایر تجربیاتی که به برنامه‌های خود اضافه کرده‌ایم، کار بزرگ‌تری خواهد بود و احتمالاً چندین سال طول می‌کشد.»

او در ادامه گفت که دستیار هوش مصنوعی متا از زمانی که به‌طور گسترده در دسترس قرار گرفته است، توسط «ده‌ها میلیون نفر» آزمایش شده است. زاکربرگ می‌گوید که متا در حال حاضر راه‌های متعددی را برای کسب درآمد از طریق Meta AI در نظر دارد:

«راه‌های مختلفی برای ایجاد یک کسب‌وکار عظیم وجود دارد، از جمله مقیاس‌بندی پیام‌های تجاری، معرفی تبلیغات یا محتوای پولی در تعاملات هوش مصنوعی، و اجازه دادن به مردم برای استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی بزرگ‌تر و دسترسی به محاسبات بیشتر؛ و علاوه بر اینها، هوش مصنوعی درحال‌حاضر به ما کمک می‌کند تا تعاملات خود با برنامه‌ها را بهبود بخشیم، که این امر به طور طبیعی منجر به دیدن تبلیغات بیشتر و بهبود مستقیم تبلیغات برای ارائه ارزش بیشتر می‌شود.»

مارک زاکربرگ پیش‌بینی‌کرده که طی سال‌های آینده، هوش مصنوعی متا می‌تواند سطح کیفیت تبلیغات آنها را بهبود بخشد. این رویکرد، غول شبکه‌های اجتماعی را در مسیر متفاوتی نسبت به OpenAI قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت​
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت