Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@01:38:47 GMT

گلزنی و قهرمانی طارم و زنیت در فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۷۸۰۴

صعود اینتر به رده دوم سری آ، ادامه گلزنی مهدی طارمی در لیگ پرتغال و قهرمانی زنیت در جام حذفی روسیه، مهم‌ترین اتفاقات دیشب فوتبال باشگاهی در اروپا بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه هفته سی و ششم رقابت‌های سری آ ایتالیا، دیشب اینتر با سه گل در زمین جنوا به پیروزی رسید و با کسب ۷۶ امتیاز، به مکان دوم جدول صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روملو لوکاکو ۲ بار و الکسیس سانچز برای اینتر در این بازی گلزنی کردند.

ناپولی با ۲ گل ساسولو را شکست داد. السید هوسای و آلان زننده گل‌های ناپولی در این بازی بودند، این نتیجه در حالی رقم خورد که کمک داور ویدئویی، چهار گل ساسولو را در این بازی مردود اعلام کرد.
در دیگر بازی دیشب پارما ۲-۱ از سد میزبانش برشا گذشت.

در ادامه این رقابت‌ها امروز، بولونیا با لچه، رم با فیورنتینا، اسپال با تورینو، ورونا با لاتسیو، کالیاری با اودینزه و یوونتوس با سامپدوریا به مصاف هم خواهند رفت.
***
در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ پرتغال، تیم ریوآوه با ۲ گل در زمین بواویشتا به پیروزی رسید. هر ۲ گل این بازی را مهدی طارمی در دقایق ۱۷ و ۸۴ به ثمر رساند. طارمی با این ۲ گلی که به ثمررساند تعداد گل‌های خود را در لیگ پرتغال به عدد ۱۸ رساند تا در کنار پیزی مهاجم بنفیکا قرار بگیرد.
***
در دیدار پایانی جام حذفی روسیه، تیم زنیت سن‌پترزبورگ با یک گل خیمکی را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. به این ترتیب سردار آزمون - مهاجم ایرانی تیم زنیت هر ۲ عنوان قهرمانی لیگ روسیه و جام حذفی را به دست آورد.
در مراسم اهدای جام، ایوانوویچ - کاپیتان تیم زنیت پس از اینکه جام قهرمانی را بالای سر برد نتوانست آن را نگه دارد و جام قهرمانی شکست.
***
هفته سی و هشتم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، امروز به صورت همزمان برگزار می‌شود که بر اساس برنامه، نیوکاسل با لیورپول، منچسترسیتی با نوریچ، لستر سیتی با منچستریونایتد، چلسی با ولوورهمپتون، کریستال پالاس با تاتنهام، ساوتهمپتون با شفیلد یونایتد، آرسنال با واتفورد، اورتون با بورنموث، وستهام با استون ویلا و برنلی با برایتون رودرروی هم قرار می‌گیرند. برچسب ها: فوتبال ، باشگاهی ، اروپا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال باشگاهی اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین