Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر مرادی مدیر دبیرستان پسرانه سمای2 تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های آموزشی این مدرسه در تابستان و سال تحصیلی جدید اظهارکرد: ما برای سال تحصیلی جدید باتوجه به تداوم مسئله کرونا، آموزش مجازی و غیرحضوری را با کیفیت بهتری ادامه خواهیم داد و پیش بینی‌های لازم را در این خصوص انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در تابستان نیز کلاس‌های مجازی برای دانش آموزان پایه دوازدهم درحال برگزاری است.

وی افزود: معلمان موظف‌اند همه روزه در مدرسه حضور داشته باشند و در کلاسی مشخص، از طریق نرم افزار ادوبی کانکت به تدریس مجازی می‌پردازند. به کلیه دانش آموزان رمز عبور و نام کاربری مجزا داده شده است که می‌توانند در ساعات مشخص در کلاس حاضر شوند.

مرادی ادامه داد: خوشبختانه‌کلاس‌های مهارتی نیز در فضای مجازی تداوم داشته است؛ درحال حاضر کلاس‌های مهارت‌های فردی و کلامی، پرورش گل‌های آپارتمانی برای تلطیف روحیه دانش آموزان، عکاسی و تدوین فیلم و مهارت‌های هفت گانه ICDL درحال برگزاری است. این کلاس‌ها تا اول شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مدیر دبیرستان پسرانه سمای2 تهران درباره برنامه‌های آموزشی داوطلبان کنکور سراسری تصریح کرد: برگزاری همایش‌های جمع و بندی رفع اشکال به صورت آنلاین و برگزاری آزمون 2 مرحله‌ای سازمان سنجش در روزهای 10 و 17 مردادماه، از جمله برنامه‌های ما برای دانش آموزان کنکوری خواهد بود. همچنین چند فایل آزمون‌های شبیه ساز کنکور را آماده کرده‌ایم تا دانش آموزان در فضای منزل آزمون بدهند.

وی با اشاره به لزوم تداوم فعالیت‌های پژوهشی و آزمایشگاهی بیان کرد: خوشبختانه فعالیت‌های آزمایشگاهی باتوجه به تعطیلی مدارس در مدرسه ما ادامه داشته است. به طوری که دبیران در پایگاه تابستانی با حضور در آزمایشگاه‌های شیمی، فیزیک و زیست شناسی، مباحث این حوزه را به صورت آنلاین و تهیه فیلم‌های آموزشی تدریس می‌کنند.

مرادی در پایان با اشاره به فعالیت‌های مشاوره‌ای خاطرنشان کرد: مشاوران تحصیلی برای هرسه پایه فعال هستند و مباحث تحصیلی و آموزشی دانش‌آموزان را به صورت مداوم از طریق والدین و خود دانش آموزان پیگیری می‌کنند. مشاوران علاوه بر تهیه برنامه درسی برای دانش آموزان، مشکلات تحصیلی آن‌ها را پیگیری می‌کنند و آن را دبیران مربوطه در میان می‌گذارند.

انتهای پیام/

108 / 167 دبیرستان سمای2 تهران ناصر مرادی آزمایشگاه آنلاین کنکورسراسری شبیه سازکنکور کنکور99

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ناصر مرادی آزمایشگاه آنلاین کنکورسراسری کنکور99 دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود

دویست و شصت و دومین جلسه از کلاس مجردهای حجت‌الاسلام شهاب مرادی به دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در پردیس مرکزی دانشگاه تهران تشکیل خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، از سال ۱۳۹۰ و اولین جلسات تاکنون، جلسات کلاس مجردها به همت شهاب مرادی به صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود. این جلسات همیشه ویژه اعضاء است اما در این جلسه، شرکت عموم دانشجویان در «کلاس مجردها» آزاد است. 

این جلسه مهمان-آزاد از کلاس مجردها فردا یکشنبه (۹اردیبهشت‌ماه) از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

آخرین جلسه کلاس مجردها که در دانشگاه تهران برگزار شد، برمی‌گردد به تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ که از آن تاریخ ۶۰ ماه می‌گذرد.

«کلاس مجردها» عنوان اختصاصی سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره‌ای به ابتکار حجت‌الاسلام شهاب مرادی است که می‌توان آن را در قالب کرسی‌های آزاداندیشی تعریف کرد. این کلاس که با استقبال چشمگیری از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران رو به رو شده، گفتگومحور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می‌شود.

اغلب مباحث آن پیرامون سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تفکر نقاد، و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان است که به ابتکار و همت این روحانی نام آشنا و پرتلاش در بیرون از دانشگاه پا گرفته است و تا به حال ۱۳ دوره و جمعا ۲۶۱ جلسه چندساعته را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

تجربه این کلاس نشان می‌دهد اگر جوانان حس کنند یک عالم  با مهربانی و دلسوزی برای آنها وقت می‌گذارد و آنها را باور دارد، آنها هم برای تقویت و ماندگاری این رابطه محترمانه متقابل تلاش خواهند کرد.

قسمت‌های کوتاهی از کلاس مجردها پس از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی منتشر شد
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد