Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از پیگیری حادثه کلینیک سینا توسط کمیته ویژه ای در شورای شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا،  ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "روز گذشته مهمان خانواده های داغدار حادثه آتش سوزی کلینیک سینا مهر شمیران بودم.جلسه ای دردناک، جانسوز و سرشار از سؤالاتی که هنوز پاسخی ندارد، دل سوخته، همسران غمگین و فرزندانی که هنوز منتظر بازگشت مادر و پدر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آنها اطمینان دادم که شورای شهر بعنوان نماینده آنها خود مدعی است و در کمیته ویژه ای که به همین منظور در کمیسیون سلامت و محیط زیست تشکیل شده است کلیه ابعاد حادثه تحت بررسی دقیق کارشناسی است و قطعاً هر گونه قصور، خطا و تعللی از جانب شهرداری و آتش نشانی صورت گرفته باشد اعلام عمومی خواهد شد.

بازپرس پرونده نیز تا کنون به دقت در حال بررسی وظایف کلیه سازمان های ذیربط از جمله وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اداره کار، شهرداری و آتش نشانی است و بی شک ما به عنوان نمایندگان مردم در کنار خانواده های داغدار خواستار اعمال عدالت و احقاق حقوق جانباختگان هستیم و در این مسیر از هیچ اقدامی در چارچوب وظایف قانونی خود عدول نخواهیم کرد."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناهید خداکرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد