Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: ثبت‌نام دانشجویان دارای دروس عملی و آزمایشگاهی که متقاضی اسکان در خوابگاه‌ها هستند، از امروز، پنجم مرداد آغاز شده و تا ۹ مرداد ادامه دارد.

محسن سعیدی، معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی نیمسال دوم ۹۸-۹۹ این دانشگاه در تابستان امسال قرار است به صورت حضوری و در دو مرحله برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی اضافه کرد: این کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و برای ارائه این دروس، طبق برنامه ریزی صورت گرفته، شرایط اسکان برای ۵۵۰ دانشجو فراهم شده که در هر مرحله ۲۷۰ دانشجو در خوابگاه‌ها ساکن می‌شوند.
معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز کرد: ثبت نام دانشجویان دارای دروس عملی و آزمایشگاهی که متقاضی اسکان در خوابگاه‌ها نیز هستند، از امروز پنجم مردادماه آغاز شده و تا ۹ مرداد ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت درخواست خوابگاهی خود به سامانه گلستان مراجعه کنند.
وی بیان کرد: ناگفته نماند کلاس‌های دانشجویانی که در مرحله اول حضور دارند از ۱۹ تا ۳۰ مرداد و برای مرحله دوم از ۱ تا ۱۴ شهریور برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه خوابگاه دانشجویی ویروس کرونا خوابگاه ها دانشگاه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال