Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن پنجم مرداد ماه سالگرد عملیات غرور انگیز مرصاد پیامی صادر کرد. 

اخبار سیاسی- متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرور انگیز و مقتدرانه «مرصاد» که برای مقابله با اقدام ننگین و خیانت بار منافقین موسوم به «فروغ جاویدان» و آزادسازی مناطق اشغالی در جبهه غرب، درس‌ها و عبرت‌های ماندگار و آموزنده‌ای در تاریخ ایران عزیز به ودیعت نهاده است را گرامی می‌دارم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشت سال دفاع مقدس ملت عظیم‌الشأن ایران برابر جنگ تحمیلی جهانی استکبار، از درخشان ترین مقاطع تاریخی این سرزمین به شمار رفته و بازخوانی حوادث و رخدادهای آن می‌تواند ضمن بازتولید هوشمندی و بصیرت در جامعه‌، کشور را از گزند توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان مصون داشته و عبور سربلند آن از آوردگاه‌های حساس و سرنوشت ساز آینده را تضمین نماید.

 حافظه تاریخی ایرانیان گواهی می‌دهد گروهک منفور و خائن منافقین ، آخرین حلقه استکبار و صهیونیسم بین‌المللی برای درهم شکستن مقاومت و ایستادگی شگفت‌انگیز و پیروزمندانه ایران در جنگ تحمیلی - آن هم در نقطه پایانی جنگ و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ محسوب می‌شد که بر  اساس توهم و محاسبات غلط دشمن بعثی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای صدام از وضعیت و آمادگی‌های دفاعی، نظامی جمهوری اسلامی- بود که با خطای راهبردی آنان و گرفتار شدن در کمین گاه الهی همراه گردید و دست انتقام خداوند در عملیات مرصاد از متن اراده رزمندگان اسلام و فرزندان ملت ایران به درآمد و در معادله‌ی معکوس تار و پود آنان را در هم کوبید تا «ان ربک لبالمرصاد» را تفسیر کند.

در عملیات فروغ جاویدان نه تنها رویای باطل «از مهران تا تهران» تعبیر نشد بلکه گروهک نفاق و منافقین خائن، کوردل و تروریست، برای همیشه آماج نفرت و کینه مقدس ملت ایران قرار گرفتند و «حماسه سترگ مرصاد» در آن شرایط خطیر و پر ماجرا نشان داد هر گاه کیان نظام و مملکت اسلامی با تهدیدی مواجه شود، ملت ایران به ویژه نسل جوان مومن، انقلابی و وطن دوست با برافراشتن پرچم وحدت و یکپارچگی برای دفاع از آرمان‌ها و سرزمین مقدس خود، آگاهانه، عاشقانه و شجاعانه در صحنه و صف مقابله با دشمنان حاضر و با غلبه بر آنان از میهن عزیزمان دفع خطر خواهند کرد.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حماسه ساز و همیشه جاوید هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات افتخار آمیز مرصاد و سردار دلها و سید الشهدای جبهه مقاومت اسلامی «سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی(ره)» از فرماندهان این عملیات بزرگ، تاکید می‌شود:

درس‌های این رخداد عظیم و الهام بخش تاریخی در شرایط حساس کنونی که ردپای منافقین و جریان «نفوذ» در فتنه آفرینی‌ها پیچیده و غائله سازی نوین دشمنان قسم خورده علیه ایران اسلامی که با دروغ، نیرنگ و سیاه نمایی از وضعیت کشور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای اغوای مردمان این مرز و بوم در کمین نشسته‌اند، عبرت آمیز بوده و با یادآوری سرنوشت ارتش به اصطلاح آزادی‌بخش فرقه نفاق در نبرد جاودانه مرصاد، هوشمندی و بیداری ملت مقتدر، انقلابی و شریف کشورمان را به رخ آنان خواهد کشید.

 سرلشکر پاسدار محمد باقری 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: منافقین ستاد کل نیروهای مسلح عملیات مرصاد ستاد کل نیروهای مسلح سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده

به گزارش همشهری‌آنلاین، «عملیات در دریای مدیترانه آغاز خواهد شد..منطقه برای عملیات به دقت تحت رصد است». این بخشی از مصاحبه بامدادی امروز ضیف‌الله الشامی با شبکه المیادین لبنان است.

وی تاکید کرد که صنعاء دارای توانمندی‌هایی است که به آن اجازه می‌دهد تا در خط مقدم حمایت از مردم فلسطین بایستد. عملیاتی که نیروهای مسلح یمن آغاز کرده تنها با توقف جنگ علیه نوار غزه متوقف خواهد شد.

وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن با تاکید بر اینکه این عملیات طی روزهای آتی کلید خواهد خورد، گفت که تجارت هر طرفی در جهان که با اشغالگر اسرائیلی ارتباط دارد، تحت تاثیر این موضوع قرار خواهد گرفت و هدف نیروهای مسلح یمن خواهد بود.

وی با پیش‌بینی این‌که شمار رزمندگان آماده این نبرد بزودی به یک میلیون نفر می‌رسد، تصریح کرد که در صورت حصول توافق آتش‌بس غزه، نیروهای مسلح یمن با دقت میزان صداقت رژیم اشغالگر در توقف جنگ را رصد می‌کند، زیرا دشمن صهیونیست «فریبکار» است.

پیش از این سخنگوی نیروهای مسلح یمن سرتیپ یحیی سریع از آغاز مرحله چهارم تشدید تنش علیه رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کرده بود که این مرحله شامل هدف قرار دادن کلیه‌ کشتی‌هایی است که ممنوعیت ناوبری اسرائیل را نقض کنند از جمله کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند. نیروهای مسلح یمن در هر منطقه‌ای که به این کشتی‌ها دسترسی داشته باشند، آنها را هدف قرار می‌دهند.

الشامی امروز تاکید کرد که یمنی‌ها در حمایت ازمقاومت در فلسطین اشغالی، مطالبات خاصی ندارند و روند پشتیبانی از غزه، جدای قضایای ویژه یمن است. «پیشنهادهای وسوسه‌انگیز زیادی به ما در ازای توقف حمایت از موضوع فلسطین، ارائه شد، اما مردم یمن و رهبری آن‌ تا تحقق پیروزی، موضع خود را در قبال فلسطین رها نمی‌کنند».

کد خبر 849297 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل دریای مدیترانه خبر ویژه رژيم صهيونيستى یمن

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»