Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با بیان اینکه بانک‌هایی که به پروتکل بهداشتی بی‌توجهی می‌کنند پلمب می‌شوند گفت: صنوف بازار ماهی‌فروشان و میدان میوه و تره‌بار در شهرستان‌‌های استان بوشهر نیز در صورت رعایت‌نکردن پروتکل‌ها چنین عاقبتی خواهند داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و تبریک اعیاد قربان و غدیر از تلاش مدافعان سلامت و جهادگران در عرصه مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از هفته گذشته تاکنون روند ثابتی در عرصه بستری‌ها، فوتی‌ها و بیماران کرونایی پشت سرمی‌گذاریم خاطرنشان کرد: چون وضعیت بیماری کرونا شکننده است قابل اطیمنان نیست که این وضعیت همچنان ادامه داشته باشد  چراکه مبنای روند ثابت نشان دهنده سیر نزولی بیماری کرونا نیست.

استاندار بوشهر همکاری و مشارکت مردم در مدیریت و سیر نزولی بیماری کرونا را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: در کنترل  شیوع بیماری کرونا مردم بیشترین تاثیر می‌توانند داشته باشد که این مهم با رعایت پروتکل بهداشتی، استفاده از ماسک، بهداشت فردی و شستشوی مستمر دست‌ها با آب و صابون است.

گراوند با بیان اینکه در عرصه بیماری کرونا روزهای سختی پشت سرگذاشته شده است گفت:در مدت یک‌ماه گذشته تعدادی از عزیزان به سبب بیماری کرونا از دست رفتند که این مهم هزینه سنگینی است و در این راستا اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود این مصیبت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی، با بیان اینکه فعلا دارو و واکسن برای مقابله با کرونا وجود ندارد خاطرنشان کرد: با کشف دارو و واکسن تا رسیدن به مرحله تولید و قرار گرفتن در اختیار مردم  زمان‌بر است و اکنون تنها وسیله‌ای که می‌تواند انسان را از ابتلا به کرونا مصون نگه دارد رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده از ماسک است.

استاندار بوشهر وضعیت فعلی جامعه در عرصه بیماری کرونا را نگران کننده دانست و تصریح کرد: هرچند از پیک ابتلا به بیماری کرونا گذر کرده‌ایم ولی این روند زمانی سیر نزولی پیدا می‌کند که همه مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را کامل رعایت کنند و این نشان می‌دهد که آرامش جامعه به رفتار انسان‌ها در مقابله با بیماری کرونا بستگی دارد.

گراوند بیشترین نگرانی شیوه کرونا را برای فصل پاییز دانست و افزود: بر اساس پیش بینی محققان و متخصصان علوم پزشکی فصل پاییز بیشترین نگرانی در عرصه شیوع بیماری کرونا و گرفتار شدن مردم به این ویروس است که باید از هم اکنون تدابیر لازم برای پیشگیری و گذر از این شرایط اندیشیده شود.

وی، با تاکید بر برخورد قاطع با صنوف و اداراتی که نسبت به بیماری کرونا بی‌توجهی می‌کنند گفت: هر گونه کوتاهی و قصور می‌تواند هزینه‌ها و خسارت سنگینی بر جامعه تحمیل کند که در این راستا ادارات ذیربط باید با متخلفان برخورد قاطع کنند.

استاندار بوشهر تشکیل کمیته نظارت بر عملکرد صنوف و ادارات را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: لازم است این کمیته در همه شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر تشکیل شود و نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌ها از جمله استفاده از ماسک داشته باشند.

گراوند با تاکید بر این نکته که با صنوف و دستگاهی که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کند بدون اغماض برخورد شود افزود:هر بانک، دفاتر پیشخوان، صنوف و دیگر دستگاه‌ها که دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر را رعایت نکند پلمب می‌شود و عواقب آن به مدیر دستگاه و بانک بر می‌گردد.

وی، از تعطیلی میادین میوه و تره‌بار در صورت بی توجهی به پروتکل بهداشتی خبر داد و تاکید کرد:در  عرصه سلامت مردم از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود در صورتی که موارد بهداشتی و استفاده از ماسک در میادین میوه و تره‌بار و بازار ماهی‌فروشی شهرستان‌های مختلف استان بوشهر رعایت نشود بدون اغماض تعطیل و پلمب و با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.

استاندار بوشهر، یکی از مهم‌ترین عوامل انتشار ویروس کرونا را دورهمی‌ها از جمله مراسم عروسی و عزا دانست و بیان کرد: بسیاری از شیوع بیماری کرونا به سبب تجمعات و اجتماعات است که در این راستا باید نظارت جدی صورت بگیرد تا شاهد بروز این مشکل نباشیم.

گراوند برگزاری مراسم دعای عرفه را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و  وضعیتی که در استان حاکم است برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و شکل نگرفتن اجتماع لازم است مراسم دعای عرفه در استان بوشهر  به صورت فضای مجازی برگزار شود.

وی، برنامه‌های ماه محرم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است کارگروهی تشکیل شود و راهکارهای لازم برای برگزاری مراسم ماه محرم در استان بوشهر تدوین کند.

روند ابتلا به کرونا در استان بوشهر رو به بهبود است استان بوشهر از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد استان بوشهر از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد

استاندار بوشهر از تمدید شدن محدودیت‌ها در استان خبر داد و بیان کرد: محدودیت‌های کرونایی یک هفته دیگر در استان بوشهر تمدید می‌شود.

گراوند با تاکید بر همکاری مردم برای ادامه سیر نزولی بیماری کرونا در استان تصریح کرد: تا رسیدن به وضعیت عادی باید این روند نزولی ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به  تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر گفت:  با  تکمیل سازه، تامین تجهیزات و تخصیص اعتبارات، بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر تا قبل از فصل پاییز  افتتاح می‌شود که می‌تواند کمک بزرگی در عرصه رسیدگی به بیماران کرونایی کند.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... علت افزایش ۳۰۰ درصدی بستری مبتلایان کرونا در خراسان رضوی چیست؟ اعمال محدودیت‌های مقابله با کرونا در هرمزگان ‌یک هفته دیگر تمدید شد‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... علت افزایش ۳۰۰ درصدی بستری مبتلایان کرونا در خراسان رضوی چیست؟ اعمال محدودیت‌های مقابله با کرونا در هرمزگان ‌یک هفته دیگر تمدید شد‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیات ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهارزبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ ۳ اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد ۴ کرونا حریف مهربانی فارسی‌ها نیست/ بخشش ۱۲۷ میلیارد تومان اجاره بهاء ۵ چگونه پیگیر حق بیمه دوره سربازی برای ‌سابقه خدمتی شویم؟ ۶ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۷ گزارش| کرونا شانه به شانه مردم خراسان‌جنوبی می‌تازد و قربانی می‌گیرد‌‌ ۸ گزارش| خودنمایی گوشت قرمز در ویترین مغازه‌ها با طعم تلخ گرانی/ دلالان دام‌های زنده را قاچاق می‌کنند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیات ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهارزبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با قدیمی‌ترین امام جمعه کشور/ روایت آیت‌الله نورمفیدی از ‌نخستین نماز جمعه گرگان‌ پایان عملیات جست‌وجو برای یافتن "دختر گمشده" در جهان‌نما /‌ چه بر سر سها رضانژاد آمده است؟ روایت یک رزمنده ‌از عملیات ‌مرصاد / منافقین می‌خواستند ۳ روزه تهران را فتح کنند /‌ ‌در چهارزبر ‌‌‌تار و مار شدند مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم سلیمی: آقای" روحانی"، علیه گران‌فروشی که اتفاقاً بخشی در دولت است اقدام کنید رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استفاده از ماسک مقابله با کرونا استاندار بوشهر پروتکل بهداشتی استان بوشهر بیماری کرونا ترین اخبار محدودیت ها سیر نزولی پروتکل ها بی توجهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قطع درختان تنومند در خلخال (عکس) قطع درختان در پارک جنگلی مشگین‌شهر!

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • تولید بیماری‌های احتمالی برای نسل آینده؛ حاصل بی‌توجهی به مامایی
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم