Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستورالعمل‌های بهداشتی برای حضور تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روزنامه الاتحاد امارات اعلام کرد، قطر میزبان رقابت‌ها به دنبال اعمال قرنطینه برای تیم‌های حاضر در این مسابقات جهت پیشگیری از شیوع بیماری بود اما طبق پروتکل اعلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، 48 ساعت قبل از سفر تیم‌های شرکت‌کننده به کشور میزبان یک مرحله تست کرونا از اعضای تیم‌ها به عمل می‌آید، همچنین 24 ساعت پس از ورود تیم‌ها به قطر دومین تست در کشور میزبان انجام خواهد شد و تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری با حضور نمایندگان کمیته پزشکی AFC در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس 16 تیم مرحله غرب آسیا پس از اعلام نتایج تست اول هیچ مشکلی برای ورود به قطر و استقرار در محل اقامت خود و آغاز تمرینات نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه مالک جدید استقلال مدعی شد در صورت مغایرت نداشتن با موارد قانونی می‌خواهد پسوند خلیج فارس راهم به عنوان پسوند وارد نام این باشگاه کند، بحث‌های بسیار زیادی پیرامون موارد حقوقی آن مطرح شد و حتی عده‌ای مدعی شدند که اگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند همین پسوند برایش مشکل ایجاد می‌کند.

اما مدیران باشگاه استقلال چنین نظری ندارند و معتقدند حتی اگر پسوند خلیج فارس اضافه شود، قضیه بیشتر جنبه مصرف داخلی خواهد داشت چون استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با نام خلیج فارس شناخته نمی‌شود بلکه تحت عنوان استقلال ایران ثبت نام خواهد شد همانطور که سپاهان را هم به نام سپاهان ایران می‌شناختند و در کنفدراسیون کسی از آن با نام فولاد سپاهان یاد نمی‌کرد.

به عبارت دیگر اگر تایید شود که پسوند خلیج فارس برای استقلال مشکل حقوقی درست نمی‌کند، قضیه در لیگ قهرمانان آسیا هم به این شکل مرتفع خواهد شد.

کد خبر 848525 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!