Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامبیز عبداللهی روز یکشنبه با تائید وجود لکه‌های نفتی در ساحل بندر گناوه به خبرنگار ایرنا گفت: بخش وسیعی از ساحل این بندر به این مواد که حالت تخمیری دارد، آلوده شده‌است.

وی افزود:  بر اساس بررسی‌های بعمل آمده از سمت شمال ساحل اردوگاه شهدای دانش‌آموزی حدفاصل روستای چاهک به مال قاید، مال خلیفه تا ساحل گناوه لکه‌های نفتی تخمیرشده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی اظهارداشت: نمونه‌برداری از این لکه‌های نفتی انجام شده‌است که به  مرکز استان بوشهر ارسال خواهد شد.

رئیس حفاطت محیط زیست گناوه  بیان کرد: اکنون مشخص نیست که منشا آلودگی از کجا و چگونه به ساحل گناوه رسیده‌است که نیاز به بررسی دارد.

ساحل بندرگناوه  علاوه براینکه در طول سال بویژه ماه‌های پایانی و تعطیلات نوروز میزبان هموطنان زیادی از نقاط مختلف کشور است، به مکانی  مفرح و مناسب برای پرکردن اوقات فراغت اهالی این شهرستان از جمله شناکردن در فصل تابستان تبدیل شده‌ است که سرازیرشدن لکه های نفتی به این نقطه خطرات زیادی برای مردم در برخواهد داشت.

شهرستان گناوه  در شمال استان بوشهر با ۱۱۰ کیلومتر نوار ساحلی  در کنار تاسیسات مهمی نفتی واقع و نزدیک ترین شهر استان به  جزیره خارگ است.

برچسب‌ها آلودگی نفتی دریا گناوه نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آلودگی نفتی دریا گناوه نفت آلودگی نفتی دریا گناوه نفت لکه های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل محیط زیست استان گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.
در این مراسم راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری