Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ضیاء فکری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در بازدید از روند اجرایی طرح ابرار گفت: بیش از ۶۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی و روستایی شهرستان بیله سوار در ۴ ماهه گذشته توسط راهداران تسطیح، رگلاژ و قنوزنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه در قالب طرح ملی ابرار بیش از ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان در حال بهسازی است افزود: از این مقدار ۱۲ کیلومتر در محور قره دره و سه و نیم کیلومتر دیگر در محور آلی کندی در حال انجام است که در محور قره دره ۹ کیلومتر شن ریزی و ۵ کیلومتر زیرسازی انجام شده و آماده آسفالت می‌باشد و همچنین محور آلی کندی نیز در مرحله تراکم بستر و شن ریزی است.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه بهسازی و بهبود راه‌های روستایی علاوه بر تسهیل در رفت و آمد و داد و ستد روستاییان نقش مهمی هم در تولیدات کشور و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهر‌ها می‌شود.
فکری با اشاره به پروژه‌های فعال این شهرستان احداث باند دوم کمربندی بیله سوار را یاد آور شد و اظهار کرد: در این پروژه ۳ کیلومتر تراکم بستر، خاکریزی و پخش مصالح انجام شده است.
او از بازگشایی راه ارتباطی ۱۵ روستا در محور عزیزکندی واج اشمه که در سیل تیر ماه مسدود شده بود خبرداد و تصریح کرد:با تلاش شبانه روزی راهداران ۳ هزار و ۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری انجام و همچنین ۴ دستگاه از ابنیه فنی اسیب دیده نیز ایمن سازی شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار صیانت و حفاظت از حریم راه‌ها را از وظایف مهم راهداری دانست و گفت:با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها تاکنون از ۱۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز در شهرستان بیله سوار جلوگیری شده است.
فکری ارتقای ایمنی محور‌ها را از اولویت‌های اصلی راهداری شهرستان بیله سوار عنوان کرد و افزود:راهداران شهرستان مرزی بیله سوار در ۴ ماهه گذشته با استفاده از ۲۰۰ تن آسفالت سرد و گرم جاده‌های این شهرستان را لکه گیری کرده اند.
او تهیه ونصب ۹۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی، شستشوی علائم بعد از هربارندگی، سرویس دوره‌ای ده دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین، رنگ آمیزی ۱۲۱ متر از سرعتکاه‌ها و برچیدن ۷۶ عدد از علائم فرسوده را از مهمترین اقدامات مهم راهداری شهرستان بیله سوار برشمرد و خاطر نشان کرد: پروژه بهسازی راه روستایی عزیز کندی هم با استفاده از ۲۴۳ تن آسفالت بطول ۵/۱ کیلومتر لکه گیری و ۴۵/۱ کیلومتر روکش به عرض ۵/۵ متر انجام شده است.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهسازی راه ها راهداری اردبیل راه روستایی آسفالت ریزی شهرستان بیله سوار حریم راه راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده و باعث صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین