Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه بارسلونا مدعی است که این تیم با وجود افت محسوس‌اش پس از قرنطینه و از دست دادن قهرمانی لالیگا، همچنان مدعی فتح لیگ قهرمانان است و به جنجال‌ها درباره حمایت داور از رئال مادرید دامن زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسپ ماریا باتومئو در گفت‌و‌گو با نشریه موندو دپورتیووی اسپانیا، درباره مسائل مختلف حال حاضر باشگاه بارسلونا صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا هفته پیش در حالی به کار خود به عنوان نایب قهرمان لالیگا پایان داد که پیش از آن هم شانس قهرمانی در جام حذفی را از دست داده بود. در همین حال مسائل حاشیه‌ای مانند اختلافات بازیکنان با کادر فنی و شایعه جدایی مسی هم بر آشفتگی اوضاع در این تیم دامن زده بود. با تمام این‌‌ها بارتومئو معتقد است که آبی‌و‌اناری‌ها برای فتح لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی دارند و جزو مدعیان هستند.

بارتومئو ابتدا به هفته‌های پایانی فصل اخیر لالیگا اشاره داشت و درباره ماجرای جنجالی تصمیمات کمک داور ویدئویی (VAR) به سود رئال مادرید صحبت کرد. او گفت: رئال مادرید موفق شد ما را (در کورس قهرمانی لیگ) شکست دهد اما به نظر من عملکرد VAR در هفته‌های پایانی لیگ در سطح و اندازه لالیگا نبود. نمی‌دانم که آیا تماسی از سوی فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید) با لوئیس روبیالس (رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا) بوده است یا نه اما آرزو می‌کنم که چنین چیزی وجود نداشته بوده باشد، چون در غیراین صورت، ما با مشکلی بزرگ در دنیای فوتبال مواجه خواهیم بود. خاویر تباس (رئیس سازمان لیگ اسپانیا) این موضوع را رد کرده اما او در در فدراسیون کار نمی‌کند. تصور نمی‌کنم که هیچ یک از رؤسای باشگاه‌های لالیگا با روبیالس تماس بگیرد تا درباره مسئله‌ای به او شکایت کند. ما که این کار را نمی‌کنیم و اگر هم اعتراضی داشته باشیم آن را به صورت رسمی ارائه می‌کنیم.

بارتومئو در ادامه درباره شانس بارسلونا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد و گفت: بارسلونا همیشه در همه تورنمنت‌ها مدعی قهرمانی است. در لیگ قهرمانان هم همینطور اما ما ابتدا باید بر ناپولی غلبه کنیم. من در بازیکنان تیم‌مان روحیه‌ای جنگنده و تلاش برای برطرف کردن نقاط ضعف‌شان می‌بینم. تیم ما قوی و متحد است و این بازیکنان شایسته احترام هستند.

مسی خواهان حضور بیلسا در بارسلونا است

موضوع مربیگری بارسلونا در فصل آینده و احتمال برکناری کیکه ستین برای ورود ژاوی هرناندس مسئله دیگری بود که رئیس باشگاه به آن پرداخت و اظهار داشت: در هیچ مقطعی از فصل ما برای حفظ ستین تردید نداشتیم و آینده او در هاله‌ای از ابهام نبوده است. کاری که بازیکنان و کادر فنی باید انجام دهند صحبت و تعامل با یکدیگر است و آنها هم دارند همین کار را انجام می‌دهند. من با ژاوی رابطه فوق‌العاده‌ای دارم و با او درباره مسائل مختلفی صحبت کرده‌ام اما او سال آینده با تیم فعلی‌اش (السد قطر) قرارداد دارد و ما هم با ستین قرارداد داریم. من فکر می‌کنم که با ستین می‌توانیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم.

بارتومئو درباره خرید‌های بعدی بارسلونا از جمله نیمار و لائوتارو مارتینس هم تأکید کرد: اگر معاوضه بازیکن در کار نباشد، برگرداندن نیمار کار بسیار سختی خواهد بود.در مورد لائوتارو هم ما با اینتر مذاکره می‌کنیم اما فعلاً این مذاکرات تا بعد از لیگ قهرمانان متوقف هستند. ما پروژه جاه‌طلبانه و 7 بازیکن جدید هم جذب کرده‌ایم. ترینکائو، بازیکنی که کسی او را نمی‌شناخت و بهترین بازیکن زیر 21 سال اروپا شد. متئوس فرناندس که به خاطر مشکلات اداری نتوانست بازی کند، پدری که یک بازیکن جوان با استعدادی باورنکردنی است و پیانیچ از یوونتوس. علاوه بر این‌ها کویادو و مونچی هم هستند که آینده روشنی دارند درست مانند اینیاکی پنیا. در حال حاضر اولویت ما تمدید قرارداد مارک آندره تراشتگن است.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال اسپانیا فوتبال اسپانیا لالیگا رئال مادرید بارسلونا بیشتر بخوانید... بارتومئو: مسی می‌خواهد در بارسلونا بازنشسته شود/ VAR فقط به سود یک تیم خاص رأی می‌دهد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بارتومئو: مسی می‌خواهد در بارسلونا بازنشسته شود/ VAR فقط به سود یک تیم خاص رأی می‌دهد واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال اسپانیا فوتبال اسپانیا لالیگا رئال مادرید بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدایی سرمربی یاران طارمی با وجود کسب سهمیه مرحله مقدماتی لیگ اروپا ۲ طارمی: فصلی عالی را در لیگ برتر پرتغال سپری کردم ۳ درگذشت ملی‌پوش آذربایجانی در ۲۰ سالگی ۴ سعادتمند: مطرح کردن نام استراماچونی و قلعه‌نویی حرفه‌ای نیست، از مجیدی حمایت می‌کنیم/ عمده پول بویان را تامین کرده‌ایم ۵ خوردبین: مربی دیگری غیر از گل‌محمدی نمی‌توانست پرسپولیس را قهرمان کند/ وزیر ورزش تکلیف باشگاه را مشخص کند ۶ نوری: کادر فنی استقلال باید بگوید مشکل استقلال چیست/ توقع‌مان از بهترین هافبک ایران بالا است ۷ کلهر: گل‌محمدی تیم فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در آسیا هم موفق شود/ سیدجلال خیلی خوب تیم را رهبری کرد ۸ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول مهمترین اخبار ورزشی حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است پورموسوی: حکم کمیته استیناف درباره بازی با استقلال با مصلحت‌اندیشی صادر شد/ بازیکنان پارس جنوبی حق‌شان نیست که بازی کنند سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| درخشان: به دنبال کرسی بین‌المللی هستیم اما ریالی هزینه نمی‌کنیم سعادتمند: مطرح کردن نام استراماچونی و قلعه‌نویی حرفه‌ای نیست، از مجیدی حمایت می‌کنیم/ عمده پول بویان را تامین کرده‌ایم مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران : طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به دست خود نابود خواهد شد عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند مقام سومی موبایل در واردات با وجود تنگنای ارزی/ خروج ۳۵۸ میلیون دلار ارز برای واردات گوشی در ۳ ماه سفارت ایران: تهران از مذاکرات صلح به رهبری افغان‌ها حمایت می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اسپانیا فوتبال اسپانیا لالیگا رئال مادرید بارسلونا فدراسیون فوتبال اسپانیا فوتبال اسپانیا لالیگا رئال مادرید بارسلونا فوتبال اسپانیا لیگ قهرمانان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا

تیم مایورکا پالما اسپانیا دیشب (جمعه) در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بنفیکا صف‌آرایی کرد و با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال شد. این مسابقه در وقت ۴۰ دقیقه قانونی با تساوی ۴-۴ پایان یافت و تلاش دو تیم برای گلزنی در ۱۰ دقیقه اضافی بی‌ثمر بود تا ضربات پنالتی، تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

نماینده اسپانیا در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید و روز یکشنبه، در فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به مصاف برنده دیدار بارسلونا - اسپورتینگ می‌رود.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد که در تیم پالما عضویت دارند، فصل گذشته همراه با این تیم به قهرمانی اروپا دست یافتند و امسال مجدداً فرصت دارند تا طعم قهرمانی در قاره سبز را بچشند.

دیگر خبرها

  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم