Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور، خواستار پرداخت مطالبات ۲ هزار میلیاردی دانشگاه آزاد از سوی دولت شدند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور، خواستار  پرداخت مطالبات 2 هزار میلیاردی دانشگاه آزاد از سوی دولت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد تمدید شد

طهرانچی: سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد بازبینی شود

 

در این نامه آمده است:

به نام خدا
رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی
سلام علیکم:


همانطور که مستحضرید تورم بی سابقه در ماههای گذشته  باعث شده سطح معیشتی مردم کاهش یابد و دولت محترم برای جبران هزینه ها در چند مرحله نسبت به افزایش حقوق کارکنان دولت اقدام نمود ولی متاسفانه حقوق کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به افزایش میانگین 20درصد (15درصد+افزایش حق مسکن و کمک هزینه خانوار) خلاصه گردید که کفاف هزینه های معیشتی را نمی دهد.

در خبرها به نقل از سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی  خواندیم دانشگاه آزاد اسلامی  بیش از 2000میلیارد تومان از دولت مطالبه دارد، سوال ما  این است چرا  پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی اعم از کارمندان و اساتید بخاطر این مطالبات نباید افزایش حقوق همسان با کارکنان دولت  داشته باشند؟

جناب آقای رئیس جمهور :
وقتی صحبت از بخش خصوصی به میان می آید از دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان یکی از بزرگترین موسسات غیردولتی نام برده می شود که نه تنها بار مالی برای دولتها نداشته چه بسا با پرداخت منظم حق بیمه و مالیات و بارعظیم آموزش عالی کشور را به دوش میکشد و دراین میان بخاطر سیاستهای غلط  سالهای گذشته  دولتها در جذب دانشجو و مدیریت ناصحیح منابع مالی چندسالی است پرسنل دانشگاه افزایش حقوق متناسب با همتایان خود را نداشته اند که این اجحاف بزرگی به خانواده  55هزار کارمند و استاد دانشگاه آزاد اسلامی می باشد تا جایی که بعضا دریافتی ما نصف همکاران ما در سیستم دولتی است  یعنی سفره ما نسبت به همکارانمان در دولت  کوچکتراست این درحالی است که با پرداخت این مبلغ مطالبات از سوی دولت، دانشگاه میتواند روی افزایش حقوق و همسان سازی اقدام عملی  نماید.

خواسته امضا کنندگان این نامه  پرداخت سریع اصل و سود و زیان مطالبات 2000میلیاردی  توسط دولت محترم  و رفع این  دِین و حق الناس  می باشد چرا که بهبود شرایط معیشتی ما به پرداخت این معوقات بستگی دارد.

نهایتا  خواسته اصلی ما از مدیران ارشد  دانشگاه افزایش متناسب حقوق  و همسان سازی  با سایر ادارات است.

اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی


رونوشت :
رئیس محترم مجلس  شورای اسلامی جهت استحضار و  دستور  پیگیری فوری  از طریق دولت محترم
اعضای محترم فراکسیون محترم دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی جهت استحضار و پیگیری
رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی جهت استحضار و دستور  پیگیری فوری از دولت

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دولت یازدهم دانشگاه آزاد بیشتر بخوانید... تحولات ارزشمند و رضایت بخشی در دانشگاه آزاد ایجاد شده است ثبت نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد از فردا آغاز می شود مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد فردا پایان می یابد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تحولات ارزشمند و رضایت بخشی در دانشگاه آزاد ایجاد شده است ثبت نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد از فردا آغاز می شود مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد فردا پایان می یابد واژه های کاربردی مرتبط دولت یازدهم دانشگاه آزاد پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ سلیمی: آقای" روحانی"، علیه گران‌فروشی که اتفاقاً بخشی در دولت است اقدام کنید ۲ اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل ۳ طرح دو فوریتی مجلس برای لغو کنکور ارشد در سال ۹۹ ۴ افشاگری نماینده مجلس درباره عدم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ۵ حکم انتصاب قالیباف برای امیرعبداللهیان ۶ رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند ۷ روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود ۸ تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+ تصاویر مهمترین اخبار سیاسی گفتگو| از تجربیات مجاهدین خلق در تشکیل داعش استفاده شد/ کارویژه منافقین مقابله رکیک با جمهوری اسلامی است رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند سلیمی: آقای" روحانی"، علیه گران‌فروشی که اتفاقاً بخشی در دولت است اقدام کنید تحولات ارزشمند و رضایت بخشی در دانشگاه آزاد ایجاد شده است مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران : طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به دست خود نابود خواهد شد عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند مقام سومی موبایل در واردات با وجود تنگنای ارزی/ خروج ۳۵۸ میلیون دلار ارز برای واردات گوشی در ۳ ماه سفارت ایران: تهران از مذاکرات صلح به رهبری افغان‌ها حمایت می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت یازدهم دانشگاه آزاد دولت یازدهم دانشگاه آزاد کارکنان دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد افزایش حقوق رئیس جمهور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

ابهامات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت همچنان وجود دارد جزئیات ایرادات مرحله سوم شورای نگهبان به  طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اعلام شد . با اعلام این جزئیات  تکلیف ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت آنها و مشمولان طرح ساماندهی استخدام همچنان نا مشخص  است . ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت آنها در طرح ساماندهی استخدام دولت گنجانده شده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  عرشه آنلاین؛ با توجه به ایرادات مجمع تشخیص مصلحت به  طرح ساماندهی کارکنان دولت به نظر می رسد این طرح به نتیجه نمی رسد و به بایگانی سپرده می شود 

در آخرین نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ عنوان شد، ایرادات قبلی شورای نگهبان در آخرین اصلاحیه طرح ساماندهی کارکنان دولت مرتفع شده و تنها ایرادات هیئت عالی نظارت بر سیاست‌های کلی نظام اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام پابرجاست

اکنون عضو کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت را تشریح کرد و از تلاش‌ها برای تصویب طرح مذکور تا قبل از پایان عمر مجلس یازدهم خبر داد.

سیدکریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به طرح ساماندهی و رفع ایرادات آن، گفت: بعد از ایراداتی که هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به این مصوبه داشتند قرار شد که آقای اسماعیلی رییس کمیسیون مذاکراتی با اعضای هیات عالی نظارت مجمع داشته باشند و همچنین آقای قالیباف به عنوان رییس مجلس هم رایزنی‌هایی با اعضای هیات عالی و مجمع داشته باشند.

وی ادامه داد: بعد از این رایزنی‌ها قرار شد با سپری شدن تعطیلی هفته آینده جلسات صحن مجلس، دو هفته بعد که جلسات صحن مجددا برقرار است ما طرح را به کمیسیون بیاوریم و اگر در مواردی نیاز به اصرار بر مصوبه وجود داشت، بر آنها اصرار کنیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که «فکر می‌کنید با توجه به روند پیش‌رو این مصوبه به عمر این مجلس برسد یا زمان‌بر شود؟»، اظهار داشت: ما به برخی از مصوبات این طرح اصرار داریم که اگر آقایان هیات عالی نظارت به اقناع نرسند و اصرار کمیسیون را قبول نکنند امکان به نتیجه رسیدن در این مجلس بعید است، اما در صورت اقناع عزیزان و همکاری آنها این اقدام شدنی است.

وی گفت: رییس مجلس هم پیگیر این مساله است تا بتوانیم این طرح را به عنوان یکی از گام‌های مهم مجلس یازدهم به نتیجه برسانیم.

با این اوصاف، ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است که علت آن با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قرارداد‌های مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی