Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:23:18 GMT

«تضادها» به تصویر کشیده می شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۲۱۵۲

«تضادها» به تصویر کشیده می شود

ایسنا/همدان تهیه کننده فیلم کوتاه «تضادها» گفت: فیلم «تضادها» برداشتی داستانی از زندگی شهید «محمدولی گرجی» نخستین شهید بی سر شهرستان ملایر و همچنین شهید مصطفی احمدی‌روشن» از شهدای گرانقدر هسته ای است.

میلاد درویش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این فیلم ۱۰ دقیقه ای با حمایت ناجا، فرماندهی انتظامی استان همدان و فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر و سایر ارگان ها و سازمان ها از جمله موزه دفاع مقدس تهران و انجمن سینمای جوانان تهران در مراحل پایانی ساخت است، 

وی مطرح کرد: ساخت فیلم کوتاه داستانی «تضادها» به نویسندگی و تصویربرداری حمید و وحید ابراهیمی فرد، با برداشتی از سروده ای حماسی از دکتر حمید هنرجو به مرحله نهایی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویش افزود: از جمله اهداف ساخت این فیلم، انعکاس بخش هایی از رشادت ها و ایثار فرزندان این سرزمین، بیان ارزش های والای انسانی و الهی و نمایش اقتدار پلیس در راستای تأمین آرامش و امنیت جامعه است.

وی ادامه داد: حماسه سرای این فیلم دکتر حمید هنرجو از شاعران و نویسندگان برجسته کشوری بوده و تهیه کنندگی، آهنگسازیِ موسیقی متن و خوانندگی این فیلم برعهده بنده و تصویربرداری، جلوه های ویژه و تدوین فیلم نیز برعهده برادران ابراهیمی فرد بوده است.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه حدود ۶۰ میلیون تومان برای تهیه این اثر هنری هزینه شده و ساخت آن یک سال زمان برده است، خاطرنشان کرد: تاکنون بخش اصلی این فیلم در لوکیشن های مختلفی از جمله شهرهای تهران و همدان ضبط شده و ادامه تصویربرداری آن در شهرستان ملایر به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه ضبط یک قسمت آن باقیمانده که در روزهای آینده به اتمام می رسد، یادآور شد: عوامل فیلم «تضادها» پس از پایان ساخت و انجام مراحل تدوین طی مراسمی از آن رونمایی می کنند، تیزر آن در ۱۰ مردادماه و خود اصل اثر یک ماه دیگر از رسانه ملی پخش می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فيلم كوتاه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • واکنش تهیه کننده «پرویزخان» به اعتراض احمدرضا عابدزاده
  • توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال