Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضایی روز یکشنبه در آیین آغازین رزمایش « لبیک یا خامنه‌ای۲ » یگان ویژه نیروی انتظامی در اصفهان افزود: در برخی ناآرامی‌های گذشته مشاهده شد دشمن از ترفندهای جدیدی استفاده کرد که ساعاتی موجب کُندی حرکت نیروهای انتظامی و امنیتی شد.
وی با بیان اینکه دشمن همواره از هوش سیاه خود برای تولید اقدامات ضدامنیتی جدید استفاده می‌کند، ادامه داد: در هر لحظه و حتی در همین لحظه نیز دشمن در تدارک توطئه است و در همین چند روز اخیر جنگنده‌های رژیم‌های استکباری اقدام به تهدید هواپیمای مسافربری ایران اسلامی کردند که  با درایت خلبان این توطئه خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: اگر پیش‌بینی و آمادگی لازم را برای تحرکات و اقدامات دشمن نداشته باشیم به طور قطع در صحنه رویارویی با چالش مواجه می‌شویم.
استاندار اصفهان تصریح کرد: افزایش آمادگی جسمانی، نوآوری، خلاقیت، ارتقای توان و تجهیزات و بهره‌گیری از روش‌های متعدد و مختلف در چهارچوب شرع و قانون سرلوحه فعالیت نیروهای نظامی و انتظامی است‌.
وی با اشاره به توانمندی بالای یگان ویژه تصریح کرد: آمادگی بالای رزمی و توانمندی‌های شما جای تجلیل و تقدیر دارد و در این حال باید هر روز آگاهی و بصیرت خود را نیز افزایش دهیم.
رضایی اظهار کرد: از سوی دیگر دشمن حتی در شرایط کرونا نیز از اعمال تحریم‌های ظالمانه فروگذاری نمی‌کند زیرا هدف دشمن سلطه‌گری و مقابله با آزادی، آزادگی، استقلال و سربلندی مردم ماست.
رضایی با اشاره به جایگاه اصفهان به عنوان خاستگاه و پایگاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: ِ این استان در راه دفاع از اسلام و انقلاب ۲۴ هزار شهید تقدیم کرده است و  دشمن در  هدف گذاری‌های خود حساب ویژه‌ای برای این استان دارد.
وی ادامه داد: در برخی ناآرامی‌ها برخی وطن فروشان‌های پناهنده به دامن استکبار برای تجمع تعداد انگشت شمار در این شهر پیام حمایت می‌دهند و این نشان از جایگاه استان و هدف گذاری‌های دشمن برای این استان است.
استاندار اصفهان با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی استان، گفت: تولید امنیت در این خطه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و  فرماندهان، کارکنان این نیرو در صحنه‌های مختلف خود را به خوبی نشان داده است که جای تشکر دارد.
رضایی با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه حکومت امنیت و سلامت است، گفت: اگر چه این ۲ رکن مهم هستند ولی شاید  بتوان گفت اگر امنیت نباشد حافظان سلامت هم نمی‌توانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند.
وی با بیان اینکه استکبار از هیچ تلاشی برای ضدیت مقابله با نظام‌های الهی فروگذاری نمی‌کند، ادامه داد: ماهیت نظام‌های الهی مانع زیاده‌خواهی‌های استکبار است و لذا همواره در تدارک برای ضربه زدن با این نظام‌ها و در راس آنها نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
استاندار اصفهان در پایان بر ضرورت اتحاد و انسجام همه نیروهای مدافع نظام اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات تاکید کرد و خاطر نشان کرد: به یاری خدا امروز  به کوری چشم دشمنان این انسجام و هم‌افزایی وحود دارد و همه زیر چتر نعمت ولایت فقیه که فردی فرزانه و حکیم قرار داریم و از این نعمت برخورداریم.

رزمایش « لبیک یا خامنه‌ای۲ » یگان ویژه فرماندهی  انتظامی استان اصفهان روز یکشنبه با هدف ارتقای آمادگی و  افزایش توانمندی این نیرو در محل یگان ویژه استان اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان فرماندهی یگان ویژه ناجا  عباس رضایی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان فرماندهی یگان ویژه ناجا عباس رضایی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان فرماندهی یگان ویژه ناجا عباس رضایی استاندار اصفهان نیروی انتظامی یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: به دنبال بارش شدید باران ۶۰ از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ برای رفع آب گرفتگی معابر مشغول فعالیت بودند.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طول شبانه‌روز گذشته ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری ویژه مقابله با سیل به همراه ۱۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین و ۲۱ مورد ادوات و تجهیزات موتوری و الکتریکی، نسبت به رفع آب‌گرفتگی معابر منطقه اقدام کردند.

وی افزود: در این بازه زمانی ۳۶ مورد آبگرفتگی در منطقه ۱۵ گزارش شد که تنها ۱۰ درصد آن عمیق و باعث مشکلاتی از جمله افزایش ترافیک شده بود که با اقدام به موقع نیروهای تخصصی مقابله با سیل رفع شد.

وی ادامه داد: از جمله آب‌گرفتگی‌های شدید سطح منطقه که موجب ایجاد خلل در رفت و آمد خودروها شده بود، زیرگذر ارغوانیه بود که با توجه به حجم بالای تردد وسائط نقلیه از سمت آرامستان باغ رضوان و به دلیل سرازیر شدن آب‌های سطحی به داخل زیرگذر باعث مشکلاتی شده بود که با حضور خودروی ستاد بحران منطقه ۱۵ عوامل پرتلاش آتش‌نشانی این مورد رفع شد.

وی ادامه داد: حادثه سقوط یک دستگاه خودروی سواری (سمند) داخل کانال آبِ جاده صنعتگران حدود ساعت ۱۸:۳۰ که به دلیل آشنانبودن به مسیر و کاهش دید اتفاق افتاده بود، که توسط نیروهای مردمی و نیروهای اداره خدمات شهری منطقه ۱۵ از آب خارج و تا زمان رسیدن عوامل اورژانس اقدام به احیای افراد شده و با کمک نیروهای غواص آتش نشانی و نیروهای اجرایی خدمات شهری منطقه و ماشین آلات تخصصی، خودروی مغروق از آب خارج شد و این حادثه آسیب جانی در پی نداشت.

نظری‌پور تصریح کرد: آب‌گرفتگی رمپ سردار سلیمانی، آب‌گرفتگی بلوار امام رضا (ع) مقابل میدان میوه و تره‌بار، همچنین زیرگذر گورت از موارد دیگری بود که با تلاش کارکنان ستاد مقابله با سیل در منطقه ۱۵ رفع شد.

نظری‌پور با اشاره به حفر حدود ۷۰ چاه جذب آب باران در طول ۶ ماه گذشته در منطقه ۱۵ تاکید کرد: اگر در نقطه‌ای از شهر نیاز به حفر این گونه چاه‌ها بود همشهریان می‌توانند طی تماس با سامانه تلفنی ۱۳۷ این موارد را تا حصول نتیجه اعلام کنند.

کد خبر 750326

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • رادان: دشمن اصل مترقی حجاب را هدف قرار داده است
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است