Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز یکشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره ملی شهدای استان لرستان ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ابراز امیدواری کرد که انجام این وظیفه سنگین به بهترین وجه ممکن صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه این سومین جلسه پیرامون کنگره ملی شهدای استان لرستان است که برگزار می‌شود گفت: با توجه به اینکه یکی از فلسفه‌های این امر هدایت پروژه‌ها و عملیاتی کردن آنها در جهت برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان لرستان است لازم است کمیته‌های مختلف استانی و شهرستانی فضای حاکم بر استان را به این سمت و سو سوق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با بیان اینکه در جریان این مسیر قرار گرفتن، سعادت و توفیقی الهی است که نصیب افراد می‌شود، گفت: لازم است همه اعضا با انسجام بخشی از این مسئولیت را تقبل کرده و آن را به سرانجام برسانیم.

خادمی اظهار داشت: در این جلسه نکات اصلی کار مشخص شده و وظایف کمیته‌ها و نحوه تأمین منابع بررسی شد.

وی اضافه کرد: شعارها و موضوعات کنگره می‌تواند به عنوان مثال با محوریت چگونگی رزم و مجاهدت رزمندگان و یا توجه به والدین شهدا باشد.

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم شناخت خانواده شهدا گفت: اهمیت شناخت محیط و فضایی که باعث تربیت این افراد وارسته شده است موضوع مهمی است که قابل تأمل است.

خادمی بر فعال شدن دبیرخانه و بخش‌های فرهنگی ستاد تاکید کرد و افزود: لازم است به سمت اموری حرکت کنیم که ماندگاری بیشتری داشته باشند و هزینه‌های جاری کمتر شده و به سرمایه‌گذاری متمایل شود.

وی با اشاره به مردمی بودن این کنگره بر حضور همه اقشار و همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی تاکید و بر ضرورت فعالیت ستادهای شهرستانی متناظر با ستاد استانی تاکید کرد.

کد خبر 4983415

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان سید موسی خادمی کنگره شهدا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم، گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان در مدرسه است.

وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این جشنواره در راستای تحقق برنامه فراگیر پرورشی با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری برگزار می‌شود.

طیبی‌راد ادامه داد: در این مرحله ضمن دریافت آثار، بررسی و تفکیک آنها توسط دبیرخانه، آثار برای داوری در اختیار اساتید مربوطه قرار می‌گیرد.

وی گفت: پس از داوری، آثار برتر رشته‌های مختلف انفرادی، گروهی و همگانی به دبیرخانه کشوری مستقر در استان اصفهان ارسال می‌شود.

گفتنی است، دبیرخانه استانی فرایند جمع‌آوری آثار چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان (امید فردا) در استان و در کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6087428

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • حمایت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی