Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جانشین دفتر عقیدتی‌ سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ائمه جمعه اهل سنت و تشیع در راستای روشنگری، بصیرت‌زایی و انجام وظیفه تا پای جان ایستادگی و باید سنگر نماز جمعه را حفظ کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، پیش‌از ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز نماز جمعه با اشاره به اینکه نماز جمعه مرکز بصریت و هدایت جامعه اسلامی در مسیر صرات‌المستقیم است، اظهار داشت: به حمدالله این تریبون در انقلاب اسلامی ایران جایگاه بسیار بزرگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ائمه جمعه اهل سنت و تشیع در راستای روشنگری، بصیرت‌زایی و انجام وظیفه تا پای جان ایستادگی کرده و بعضاً در مقابله با حرکات داعشی به خصوص در اوایل انقلاب با استقامت و ایستادگی افتخارات بسیار زیادی را کسب کردند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه نباید نماز جمعه به‌خاطر کرونا تعطیل و سبب عقب‌نشینی ما شود؛ خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بحث راه‌اندازی نماز جماعات نکته بسیاری ظریفی را اشاره فرموده که در جلسات تصمیم‌گیری مراسم دعا، نیایش و بحث‌های نماز، مسجد و جماعت توجه جدی شود و تصمیم‌گیری‌ها با توجه به جایگاه ویژه این آئین و اماکن ارزشمند لحاظ شود.

وی با تأکید بر اینکه در مقابله با بدی‌ها و کژی‌ها باید به مسجد و نماز متوسل شد، ادامه داد: این سنگر حفظ شود و در این بین ائمه جمعه، نقش قابل توجهی دارند.

مصلحی فضای مجازی را سنگر قابل توجهی دانست که باید از آن استفاده کرد، گفت: سنگر فضای مجازی نباید در دست مشرکان قرار بگیرد بلکه باید نهایت استفاده و بهره‌برداری را از آن برد.

وی با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید مباحثی که در نماز جمعه بیان کرده، در قالب کلیپ‌های کوتاه ضبط و در فضای مجازی منتشر کنند، تصریح کرد: با بهره‌برداری از فضای مجازی جمعیت مخاطب مسجد را حفظ و آنان را افزایش داد.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی معظم کل قوا با درخواست اینکه ائمه جمعه باید فضای تبلیغی مجازی را در مشت بگیرند، اظهار کرد: یکی از جاهای قدرتمند ایران «ائمه جمعه» است که باید این قدرت را در فضای مجازی نشان داد و در اختیار بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه یکی از تهدیدات دشمن امروزی تهدیدات اجتماعی است، افزود: یکی از تلاش‌ها این است که این ایران قدرتمند را از بین ببرند و باید توجه داشت که ائمه جمعه بیشترین نقش را در مقابله با این مقوله دارند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه امام راحل(ره) تمدن اسلامی را در جایگاه ویژه‌ای قرار دادند، عنوان کرد: امام(ره) فرمودند از هیاهوی قدرتمندان نهراسید که این قرن به خواست خداوندِ قادر، قرن غلبه مستمندان بر مستکبران و حق بر باطل است.

گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با قدیمی‌ترین امام جمعه کشور/ روایت آیت‌الله نورمفیدی از ‌نخستین نماز جمعه گرگان‌وحدت مردم و نظام در نماز جمعه محکم می‌شود

اسلام ابر قدرت‌ها را به خاک سیاه می‌نشاند

وی با ذکر اینکه اسلام ابر قدرت‌ها را به خاک سیاه می‌نشاند، گفت: اسلام موانع داخل و خارج از محدوده خود را برطرف و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد کمااینکه حضرت آقا نیز از افول آمریکا سخن به میان آورده و این نیز محقق خواهد شد چراکه عقبه مطالعاتی قوی در پشت این سخن وجود داشته و شعاری نیست.

مصلحی با اذعان به اینکه در کتاب یکی از اندیشمندان بزرگ آمریکایی اعلام شده که آمریکا در سال 2026 نابود است، ادامه داد: آمریکا در مسائل امنیتی و اجتماعی در حال فروپاشی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین دلایل نابودی آمریکا «اسلام» است، افزود: در طول تاریخ بشریت 15 نوع تمدن شکل گرفته که عموماً به تمدن‌های فسیلی تبدیل شده و دیگر وجود خارجی ندارند در صورتی که تمدن اسلامی در طول تاریخ فسیلی نشد و به حالت شیر زمین‌گیری مانده است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی معظم کل قوا با ذکر اینکه بریتانیایی‌ها برای جلوگیری از بلند شدن شیر تمدن اسلامی نقشه‌ها و توطئه‌های زیادی را لحاظ کرده‌اند، گفت: نوع مدیریت ما مدیریت جهانی است چراکه ما تنها برای ایران تدبیر نکرده و این شیر خفته 40 سال است که بلند شده و دشمن انواع طراحی‌ها برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران لحاظ کرده است.

وی با بیان اینکه در ایران اسلامی مقابله با کفار و داعشی‌های اول انقلاب بیش از 17 هزار شهید دادیم، تصریح کرد: امروز نیز پیام گام دوم انقلاب تمام طراحی‌های استکبار را به هم ریخته و یقیناً توطئه‌های آنان به جایی نخواهد رسید.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به عملیات مرصاد، گفت: این عملیات و به هم‌ریختگی منافقین نیازمند پژوهش و بررسی است.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... آیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با تسنیم: نماز جمعه مقتدر فرهنگی پشتیبان همیشه انقلاب اسلامی است امام جمعه پارسیان در گفت‌وگو با تسنیم:‌ ‌نماز جمعه باید محور "وحدت، ‌انسجام و اتحاد ملی" باشد اهمیت نماز جمعه از زبان ائمه جمعه استان زنجان / مکانیزم وحدت در نماز جمعه است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با تسنیم: نماز جمعه مقتدر فرهنگی پشتیبان همیشه انقلاب اسلامی است امام جمعه پارسیان در گفت‌وگو با تسنیم:‌ ‌نماز جمعه باید محور "وحدت، ‌انسجام و اتحاد ملی" باشد اهمیت نماز جمعه از زبان ائمه جمعه استان زنجان / مکانیزم وحدت در نماز جمعه است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیات ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهارزبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ ۳ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با قدیمی‌ترین امام جمعه کشور/ روایت آیت‌الله نورمفیدی از ‌نخستین نماز جمعه گرگان‌ ۴ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۵ اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد ۶ آغاز برداشت برنج در گیلان؛ ۶۸درصد محصول امسال مکانیزه برداشت می‌شود ۷ کرونا حریف مهربانی فارسی‌ها نیست/ بخشش ۱۲۷ میلیارد تومان اجاره بهاء ۸ پایان عملیات جست‌وجو برای یافتن "دختر گمشده" در جهان‌نما /‌ چه بر سر سها رضانژاد آمده است؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیات ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهارزبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ ریزش ‌معدن خاک نسوز باجیگران / فقط یک کارگر جان باخت / حبس ‌کارگران در زیر آوار ‌صحت ندارد گزارش| روایت تسنیم از همسایگان شیخ اجل؛ محرومیت در محله سعدی بیداد می‌کند + تصاویر طرح ۲ فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند / تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران : طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به دست خود نابود خواهد شد دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن امروز نهایی می‌شود/ پرداخت وام از ۲ هفته آینده عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد طرح ۲ فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند / تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گفت وگو با تسنیم انقلاب اسلامی نماز جمعه ترین اخبار فضای مجازی امام جمعه ائمه جمعه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، ۷ اردیبهشت ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران، درهای دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه نیز در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم خواهند بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • نماز جمعه سنندج
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند