Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@20:56:15 GMT

اهدای ۸ سری جهیزیه به هشت نوعروس نیازمند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۳۴۹۵

اهدای ۸ سری جهیزیه به هشت نوعروس نیازمند

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها گفت: تاکنون به طور متوسط سالانه 10 سری جهیزیه اهدا شده است و در ماه گذشته به مناسبت میلاد امام رضا (ع) ۸ سری جهیزیه به نیت امام هشتم به هشت نوعروس اهدا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری جاجرم در این روزهای کرونایی و وضعیت سخت اقتصادی که موجب بروز مشکلات زیادی در معیشت عموم مردم شده است هستند افراد خیر و نیکوکارانی که در غالب موسسه های خیریه در راستای فقر زدایی و کمک به محرومین به فکر هم نوعان خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از خیریه های فعال شهرستان جاجرم که از سال 93 فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز اقدامات بسیار زیادی را برای کمک به نیازمندان انجام داده اند.

خانم فدایی مدیر خیریه آبشار عاطفه ها جاجرم در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری جاجرم با بیان اینکه یکی از اهداف ما شناسایی نوع نیازمندی ها و محرومیت ها با ارائه خدمات بهینه است، گفت: کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی افراد نیازمند اعم از تهیه و تامین خوراک، پوشاک، مسکن، پرداخت هزینه های درمان، پرداخت شهریه دانش آموزان و دانشجویان و طلاب از برنامه های موسسه خیریه آبشار عاطفه هاست.

وی یکی دیگر از اهداف مهم خود را تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند قلمداد کرد و افزود: تاکنون به طور متوسط سالانه 10 سری جهیزیه اهدا شده است و در ماه گذشته به مناسبت میلاد امام رضا (ع) ۸ سری جهیزیه به نیت امام هشتم به ۸ نوعروس اهدا شده است.

خانم فدوی گفت: این جهیزه ها به ارزش 40 میلیون ریال شامل بخاری، اجاق گاز، جارو برقی، سرویس تفلون، گلیم فرش، دو عدد پتو و ... است.
 


وی به دیگر اقدامات آبشار عاطفه ها اشاره کرد و گفت: توزیع کفش، پوشاک و بسته مواد غذایی به مناسبت عید نوروز،توزیع بسته مواد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان (به طور متوسط سالانه 85 خانوار)،برگزاری مراسم افطاری با حضور مهرجویان ، توزیع کیف و لوازم التحریر در ابتدای هر سال تحصیلی (به طور متوسط سالانه 60 دانش آموز)توزیع میوه و بسته های مواد غذایی به مناسبت شب یلدا (به طور متوسط سالانه 70 خانوار)، توزیع غذای گرم در مناسبت های مذهبی از دیگر فعالیت های این موسیه خیریه است.

خانم فدایی با بیان اینکه ماهانه 400 عدد نان بین مهرجویان توزیع می شود، ابراز داشت:کمکهای نقدی موسسه نیز بصورت مستمری به مهرجویان، درجهت کمک هزینه های درمانی بویژه بیماران صعب العلاج، کمک نقدی به ایتام و سادات نیازمند است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان، نیازمندان آبرومندی وجود دارند که چشم و امیدشان بعد از خدا به چنین موسسات خیریه ای است، اظهار داشت:  امیدواریم خیرین بیشتری به کمک موسسه آبشار عاطفه ها بیایند تا ما بتوانیم افراد نیازمند بیشتری را تحت پوشش قرار بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طور متوسط سالانه آبشار عاطفه ها اهدا شده سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی در جهان اسلام تاکید کرد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در دیدار با رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، با اشاره به اهمیت توسعه پژوهش در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فعالیت‌های تحقیقاتی و مستندسازی پژوهشی با توجه به تحریم‌ها و چالش‌های مختلف موجود، توسعه یافته است.

وی، اقدامات عملیاتی و کاربردی در حوزه پژوهشی و فناوری را در پیشبرد اهداف این حوزه ضروری خواند و با تاکید بر اهمیت گام برداشتن در مسیر توسعه دانش  و مقالات علمی، از روند افزایشی تعداد مقالات و تحقیقات علمی در مجموعه سلامت فارس با شیب معناداری خبر داد.

رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) نیز در این نشست، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز را ریشه تنومند حوزه علمی استان و کشور معرفی و بر تلاش برای افزایش همکاری و اقدامات مشترک این موسسه با مجموعه سلامت فارس تاکید کرد.

سید احمد فاضل‌زاده از برگزاری ۱۵ نشست مشترک مسئولان موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) با مراکز عالی علمی در استان‌های مختلف کشور خبر داد و بر تداوم نشست مشترک با محوریت مشارکت داده‌ها و تبادل تجربه‌ها، دانش و علم تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در این حوزه، گزارشی از معرفی فعالیت‌های موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) با محوریت رصد و پایش وضعیت علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی و همچنین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان فارس ارائه داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها