Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@11:09:45 GMT

رادیو امام سجاد(ع) راه‌اندازی شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۳۷۴۲

رادیو امام سجاد(ع) راه‌اندازی شود

حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: رسانه ملی به منظور پوشش برنامه‌های دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(علیه‌السلام)، رادیو امام سجاد را راه‌اندازی کند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد عبادی‌زاده» در  هم‌اندیشی برگزاری دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(علیه‌السلام) که شنبه، 4 مرداد به صورت مجازی برگزار شد اظهار کرد: امسال با وجود مشکلاتی که به واسطه شیوع کرونا بوجود آمده است، تلاش ستاد برگزاری دهمین کنگره این است که برنامه‌هایی در شأن نام امام سجاد(علیه السلام) را به دو صورت مجازی و در صورت امکان حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به برگزاری برنامه‌های بخش بین‌الملل کنگره با همکاری جامعه المصطفی، مجمع جهانی اهل بیت و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم برنامه های این بخش نسبت به سال های گذشته پررنگ‌تر برگزار شود.

 

وی در ادامه بر توسعه و تقویت انعکاس رسانه‌ای کنگره دهم تاکید و عنوان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط، آیین افتتاحیه کنگره در بندرعباس و اختتامیه در مشهد، تهران و قم برگزار شود تا هم سطح مشارکت افزایش یابد و هم بُرد رسانه ای آن بیشتر شود.

 

حجت الاسلام عبادی زاده در ادامه به معرفی برخی از برنامه های دهمین کنگره پرداخت و گفت: نشست ها، پنل‌های گفتگو، دوره های آموزشی ویژه طلاب، دانشجویان، فرهیختگان و فرهنگیان، نشست های پرسش و پاسخ و ... بخشی از برنامه هاست.

 

وی همچنین از راه اندازی شبکه امامزادگان منتسب به امام سجاد(ع) در هرمزگان به عنوان امری مبارک یاد کرد و پیشنهاد داد این برنامه در سایر استان ها نیز اجرا شود تا برنامه های ترویج سیره امام سجاد(ع) در نقاط مختلف گسترش یاید.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: با رسانه ملی هماهنگی های لازم صورت گیرد تا از ظرفیت این رسانه برای پوشش برنامه های دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، در قالب راه‌اندازی رادیو امام سجاد(ع) استفاده شود.

 

امام جمعه بندرعباس همچنین خواستار راه اندازی رسانه ای برای انعکاس برنامه‌های بخش بین‌الملل دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) شد و بیان کرد: شبکه نخبگانی در بخش های مختلف ازجمله کانون های فرهنگی هنری مساجد، ائمه جمعه و جماعات، مبلغین، هیات های مذهبی، امامزادگان و مراکز فرهنگی خارج از کشور برای تبلیغ در رابطه با شخصیت امام سجاد(ع) و آثار آن حضرت در سطح کشور فعال و تقویت شود.

 

عبادی‌زاده با اشاره به حضور پررنگ علما و اندیشمندان اهل سنت در 9 دوره برگزاری کنگره، افزود: دفاتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در سطح کشور کمک کنند تا حضور برادران اهل سنت در کنگره امسال نسبت به سنوات گذشته تقویت شود.

 

وی گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جامعه المصطفی و مجمع جهانی اهل بیت همچنان همانند سال های گذشته ستاد برگزاری کنگره را یاری کنند تا برنامه های آبرومندی در سطح بین الملل برگزار شود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: رادیو امام سجاد ع کانون های فرهنگی هنری مساجد کنگره بین المللی امام سجاد ع دهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع راه اندازی عبادی زاده رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، چهارم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس رادیو ست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان